Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23266
Συγγραφέας: Μποχώτη, Στυλιανή
Τίτλος: Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέων
Αλλοι τίτλοι: An evaluation of the “Virtual Enterprise” program that was applied to students with intellectual disabilities in S. V. T. W. : comparison of teachers and parent’s views
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Παπακωνσταντίνου, Δόξα
Περίληψη: Τα άτομα με νοητική αναπηρία αντιμετωπίζουν αρκετά εμπόδια στην εργασιακή τους πορεία και συνήθως αποκλείονται από την αγορά εργασίας. Παρότι τα τελευταία χρόνια φαίνεται να έχουν γίνει σημαντικά βήματα κυρίως στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των ανθρώπων για την αναπηρία, στον επαγγελματικό τομέα ωστόσο είναι εμφανές ότι τα άτομα με αναπηρία βιώνουν αποκλεισμό. Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες με έναν από τους πιο σημαντικούς την ελλιπή επαγγελματική εκπαίδευση που λαμβάνουν καθώς και την δυσκολία να βρεθούν σε πραγματικές επαγγελματικές συνθήκες μέσα από προγράμματα πρακτικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα της «Εικονικής επιχείρησης» που εφαρμόζεται σε ορισμένα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές/τριες ΑμεΑ να βιώσουν έστω και σε συνθήκες προσομοίωσης εργασιακές συνθήκες και καταστάσεις. Στην παρούσα διπλωματική έγινε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί μία αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση», το οποίο υλοποιήθηκε στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. (Αγίου Δημητρίου Αττικής, Πύργου Ηλείας, Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας, Κιλκίς και Κοζάνης). Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών και γονέων των μαθητών/τριών των παραπάνω Ε.Ε.Ε.ΕΚ., οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα, γύρω από την λειτουργία και την εφαρμογή του σε αυτούς/ές. Μέσω της υλοποίησης αυτού του προγράμματος οι μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μία περιστασιακή απασχόληση, που τους παρείχε γνώση και πρακτική εμπειρία για μία πιο ενεργή ζωή.
Λέξεις Κλειδιά: Νοητική αναπηρία
Εικονική επιχείρηση
E.E.E.EK.
Επαγγελματική εκπαίδευση
Αξιολόγηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BochotiStylianiMsc2019.pdf741.11 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons