Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΓούλα, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2019-07-12T06:32:04Z-
dc.date.available2019-07-12T06:32:04Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23260-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία αφορά στην παιχνιδοποίηση και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση. Πιο συγκεκριμένα, ασχολείται με τη μελέτη εφαρμογών με στοιχεία παιχνιδοποίησης όπως πόντοι, πίνακες κατάταξης, κτλ, σε μία διαπολιτισμική τάξη μαθητών Β΄ Δημοτικού, που προέρχονται από διαφορετικές χώρες και ως εκ τούτου, η ελληνική δεν αποτελεί την μητρική τους γλώσσα. Η έρευνα που υλοποιήθηκε είχε ποιοτική μορφή, και συγκεκριμένα επρόκειτο για μια μελέτη περίπτωσης σε μαθητές Β΄ τάξης ενός δημοτικού σχολείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η διδακτική παρέμβαση βασίστηκε στη χρήση φορητών συσκευών και την συνεργασία των μαθητών σε ομάδες κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Το διδακτικό σενάριο που δημιουργήθηκε αφορούσε το μάθημα της Γλώσσας και περιελάμβανε τη χρήση δύο εφαρμογών, του Καhoot και του QR Code scanner, στα πλαίσια ενός κυνηγιού θησαυρού που διαδραματίστηκε εντός σχολικής αίθουσας. Τα συμπεράσματα της έρευνας προέκυψαν έπειτα από συμμετοχική παρατήρηση και ομαδικές συνεντεύξεις με τους μαθητές αλλά και την εκπαιδευτικό της τάξης. Η γενική εικόνα της συγκεκριμένης έρευνας ήταν ικανοποιητική και τα αποτελέσματα ενθαρρυντικά. Από τα βασικότερα συμπεράσματα ήταν πως, η χρήση εφαρμογών παιχνιδοποίησης σε μία διαπολιτισμική τάξη μπορεί να λειτουργήσει θετικά ώστε να υπάρξει γνωστικό όφελος κατά τη διδασκαλία, βελτίωση στη συνεργασία των μαθητών σε ομάδες και τέλος ενίσχυση των κινήτρων για ενεργό συμμετοχή στο μάθημα της Γλώσσας.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιχνιδοποίησηel
dc.subjectGamificationen
dc.subjectΔιαπολιτισμική τάξηel
dc.subjectΚινητή μάθησηel
dc.titleΠαιχνιδοποίηση (gamification) και διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια εκπαιδευτική παρέμβαση σε μαθητές Β' Δημοτικού.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GoulaVasilikiMsc2019.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons