Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚάτος, Αναστάσιοςel
dc.contributor.authorΣτειακάκης, Εμμανουήλel
dc.date.accessioned2006-03-09T10:37:16Z-
dc.date.available2006-03-09T10:37:16Z-
dc.date.issued2004-
dc.date.submitted2004-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/231-
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ.468-481).el
dc.descriptionΔιατριβή (Διδακτορική)--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2004.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της διατριβής σε έντυπη μορφή.el
dc.description006/2004el
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διατριβής είναι ο προσδιορισμός των βασικών κριτηρίων ποιότητας στις συναλλαγές B2B και B2C του ηλεκτρονικού εμπορίου και η αξιολόγησή τους από την πλευρά των επιχειρήσεων. Στο στοιχείο αυτό έγκειται η πρωτοτυπία του θέματος, καθώς η ερευνητική προσπάθεια του παρελθόντος επικεντρώνεται στην αξιολόγηση της ποιότητας μιας υπηρεσίας από τον πελάτη. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας αποτελεί μια συνδυαστική προσέγγιση του μοντέλου παροχής υπηρεσιών SERVQUAL, της διευρυμένης του εφαρμογής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και του μοντέλου e-Service Quality. Σύμφωνα με το πλαίσιο αυτό, η ποιότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιών περιλαμβάνει 10 διαστάσεις, οι οποίες κατηγοριοποιούνται με βάση τις διαστάσεις SERVQUAL και μπορεί να μετρηθεί μέσω του προτεινόμενου βαθμού αξιολόγησης ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 152 επιχειρήσεων, η ασφάλεια συναλλαγών και η ταχύτητα ανταπόκρισης των επιχειρήσεων αποτελούν τις σημαντικότερες διαστάσεις, ενώ η οικονομική ευρωστία και ο βαθμός ικανοποίησης από την ηλεκτρονική δραστηριότητα επηρεάζουν κυρίως το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών μιας επιχείρησης.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation is to determine and assess the basic quality criteria in electronic transactions B2B and B2C. Assessing e-Service Quality from the service provider's perspective is the main originality of this study, since most of the research work on this topic has been focused on quality assessment by the customer. The theoretical framework of the dissertation is a combined approach of the SERVQUAL instrument, its extended implementation in electronic services and the e-Service Quality model. According to that, e-Service Quality consists of 10 dimensions, which are grouped on the basis of the SERVQUAL dimensions and could be measured using the suggested overall electronic services quality score. Based on the salient findings of a survey conducted among 152 companies, security of transactions and prompt response of a company are considered the most important e-Service Quality dimensions. Moreover, economic growth of on-line companies and their satisfaction rate from e-business activity affect mostly the level of e-Service Quality delivered to the customer.en
dc.description.statementofresponsibilityΣτειακάκης Εμμανουήλel
dc.format.extent484 σ.el
dc.format.extent14073262 bytes-
dc.format.extent72859295 bytes-
dc.format.extent27701 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/postscript-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΗλεκτρονικές υπηρεσίεςel
dc.subjectΔιαστάσεις ποιότηταςel
dc.subjectΗλεκτρονικές συναλλαγές B2Bel
dc.subjectΗλεκτρονικές συναλλαγές B2Cel
dc.subjectΔείκτες ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιώνel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectElectronic servicesen
dc.subjectQuality dimensionsen
dc.subjectElectronic transactions B2Ben
dc.subjectElectronic transactions B2Cen
dc.subjectElectronic services quality indicesen
dc.subjectService qualityen
dc.titleΠροσδιορισμός, αξιολόγηση και διερεύνηση των τρόπων βελτιστοποίησης των διαστάσεων ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών, στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) και μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C)el
dc.title.alternativeDetermination, assessment and exploration of the ways to improve the electronic services quality dimensions, in transactions between companies (B2B) and between companies and consumers (B2C)en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.committeememberΔριτσάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeememberΜάνθου, Βασιλικήel
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. (ΕΠ)el
Appears in Collections:Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Δ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
steiakakislicense.pdfΔήλωση αποδέσμευσης (Ελεγχόμενη πρόσβαση)27.05 kBAdobe PDFView/Open
Steiakakis.pdf13.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.