Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23186
Συγγραφέας: Γκιόλντα, Ελένη
Τίτλος: Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικής
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Συριοπούλου-Δελλή, Χριστίνα
Περίληψη: Η χρήση της ρομποτικής μπορεί να αποτελέσει ένα πολλά υποσχόμενο μέσο για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών με αυτισμό. Πολλές είναι οι έρευνες οι οποίες έχουν γίνει σε αυτό το πεδίο τα τελευταία χρόνια, καταδεικνύοντας πως η χρήση των ρομπότ ως συνεργατών μπορεί να επιφέρει οφέλη στην ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού, στους τομείς όπου παρατηρείται πως εμφανίζουν ελλείμματα. Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση επιχειρείται να παρουσιαστούν, να ταξινομηθούν και να αξιολογηθούν τα σημαντικότερα στοιχεία και αποτελέσματα δώδεκα (12) ερευνών που έχουν γίνει από διάφορες ερευνητικές ομάδες. Η ανάλυση των στοιχείων αυτών αναμένεται να δώσει απάντηση στα ερευνητικά ερωτήματα που τίθενται και αφορούν την επίδραση των ρομποτικών εργαλείων στην ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης των παιδιών με αυτισμό στο σύνολό της, και συγκεκριμένα στους τομείς της βλεμματικής επαφής, της λεκτικής επικοινωνίας, της μίμησης κ.α. Από την ανάλυση των ερευνών βάσει των παραπάνω μεταβλητών προκύπτει η θετική επίδραση των ρομποτικών εργαλείων στο συγκεκριμένο τομέα και δίνονται κάποιες προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτισμός
Ρομποτική
Κοινωνικές δεξιότητες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkiolntaEleniMsc2019.pdf560.31 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons