Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23029
Author: Βέκκου, Ζαχαρούλα
Title: Ο ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού Μεσσηνίας
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, ο βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο της ανάλυσης για το Ρόλο του Μάρκετινγκ Προορισμού στην Τουριστική Ανάπτυξη του Νομού Μεσσηνίας.
Keywords: Μεσσηνία
Τουριστικός προορισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vekkou ZacharoulaMsc2018.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons