Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΒέκκου, Ζαχαρούλαel
dc.date.accessioned2019-04-22T05:58:24Z-
dc.date.available2019-04-22T05:58:24Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23029-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, ο βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται στη συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο της ανάλυσης για το Ρόλο του Μάρκετινγκ Προορισμού στην Τουριστική Ανάπτυξη του Νομού Μεσσηνίας.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΜεσσηνίαel
dc.subjectΤουριστικός προορισμόςel
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού Μεσσηνίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vekkou ZacharoulaMsc2018.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons