Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22781
Συγγραφέας: Κατσικάρη, Χριστίνα
Τίτλος: Η επίδραση των κινήτρων τουρισμού στην ελκυστικότητα του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση τουριστικών προορισμών.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η συνεχή ανάπτυξη του ανταγωνισμού στον κλάδο του τουρισμού, ωθεί ολοένα και περισσότερο τους τουριστικούς προορισμούς στην αναζήτηση αποτελεσματικότερων πρακτικών προώθησης, ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες. Η εξάπλωση του διαδικτύου και ιδιαίτερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδείξει νέες ευκαιρίες για τους προορισμούς, καθιστώντας τη προσέγγιση των δυνητικών τουριστών πιο εύκολη και οικονομική. Κατά τη διαχείριση των επίσημων σελίδων των προορισμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βασικό ζήτημα που προκύπτει είναι η διαμόρφωση του περιεχομένου που δημοσιεύεται, καθώς και το κατά πόσο αυτό είναι ελκυστικό για τους τουρίστες. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει ποια είναι τα στοιχεία ενός προορισμού που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελούν παράγοντες έλξης για τους τουρίστες, ανάλογα με τα κίνητρα για τα οποία αυτοί ταξιδεύουν. Συγκεκριμένα, μέσω της ανάλυσης των τουριστικών κινήτρων ώθησης και έλξης, η έρευνα εστιάζει στην τμηματοποίηση της ελληνικής αγοράς και στην ανάδειξη των βασικότερων στοιχείων που, κατά την προβολή τους στα κοινωνικά δίκτυα, ελκύουν το κάθε τμήμα. Η έρευνα καταλήγει σε σημαντικά ευρήματα και προτάσεις που μπορούν να συμβάλλουν στο σχεδιασμό ενός αποτελεσματικού πλάνου μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ τουρισμού
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών
Κίνητρα τουρισμού
Κίνητρα ώθησης και έλξης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KatsikariChristinaMsc2018.pdf2.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons