Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22535
Συγγραφέας: Σαρρή, Κυριακή
Τίτλος: Γονείς και παιδιά παρέα με τα ρομπότ :η ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών κατά τη συμμετοχή τους σε ομαδικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες τεχνολογίας και ρομποτικής
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Είναι πλέον γεγονός πως οι αλλαγές που συντελούνται στις σύγχρονες κοινωνίες επηρεάζουν τον τρόπο ζωής και εργασίας των ανθρώπων. Για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν οι άνθρωποι στις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να επικαιροποιούν διαρκώς τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να τις εξελίσσουν. Φορείς όπως η Ε.Ε., ο ΟΟΣΑ, η UNESCO έχουν κάνει προσπάθειες και έρευνες για να προσδιορίσουν τις βασικές δεξιότητες, τις οποίες πολλές χώρες έχουν εντάξει στα αναλυτικά εκπαιδευτικά τους προγράμματα. Όλες αυτές οι αλλαγές είναι άμεσα συνυφασμένες με τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες στον τομέα της εκπαίδευσης έχουν κάνει την εμφάνισή τους και μέσα από τη ρομποτική. Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε με σκοπό να εξετάσει τις δεξιότητες που αναπτύσσουν τα παιδιά συμμετέχοντας μαζί με τους γονείς τους σε δραστηριότητες τεχνολογίας και ρομποτικής και κατά πόσο οι δεξιότητες αυτές συνάδουν με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που κρίνονται απαραίτητες από τη σύγχρονη κοινωνία. Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα παιδιά με τους γονείς τους ήταν δομημένες και κατάλληλα σχεδιασμένες και τα ρομποτικά κιτ που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ποικίλα ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δραστηριότητας. Συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν οχτώ παιδιά με τους γονείς τους, τα οποία φοιτούσαν σε δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την παρακολούθηση των παιδιών κατέδειξαν πως υπήρχαν θετικά οφέλη από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά ανέπτυξαν σε μεγάλο βαθμό δεξιότητες γνωστικές, συναισθηματικές, ψυχοκινητικές καθώς και δεξιότητες ως προς τις νέες τεχνολογίες.
Λέξεις Κλειδιά: Δεξιότητες 21ου αιώνα
Τεχνολογία
Εκπαιδευτική ρομποτική
Ομαδικές δραστηριότητες
Παιχνίδι
Δεξιότητες γνωστικές, συναισθηματικές, ψυχοκινητικές, ως προς τις νέες τεχνολογίες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SarriKyriakiMsc2018.pdf1.97 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons