Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22431
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Σιδηροπούλου, Ηλιάνα Δάφνη | el |
dc.date.accessioned | 2018-12-06T15:50:46Z | - |
dc.date.available | 2018-12-06T15:50:46Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22431 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Η αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων ως προς την καταλληλότητά τους για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι χρήσιμη και αναγκαία καθότι πληροφορεί για την παρεχόμενη εκπαίδευση και προτείνει βελτιώσεις για την ποιότητά της. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για την καταλληλότητα του γλωσσικού σχολικού εγχειριδίου και συγκεκριμένα της ενότητας «Γράφω σωστά» για την ορθογραφία των τριών πρώτων τάξεων του Δημοτικού ως μέσου διδασκαλίας για τους μαθητές με δυσκολίες στην ορθογραφία. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου και συμμετείχαν συνολικά 235 εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το «Γράφω σωστά» των ερευνώμενων σχολικών εγχειριδίων κρίθηκε από τους εκπαιδευτικούς ως ακατάλληλο και ανεπαρκές ως μέσο διδασκαλίας για τους μαθητές με δυσκολίες στην ορθογραφία. Οι ασκήσεις που εμπεριέχονται στο «Γράφω σωστά», παρότι χρήσιμες, δεν εξυπηρετούν τον σκοπό τους. Βάσει των ευρημάτων, κρίνεται αναγκαία η εφαρμογή σημαντικών τροποποιήσεων και βελτιώσεων των σχολικών εγχειριδίων όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για τη διδασκαλία μαθητών με δυσκολίες στην ορθογραφία ειδικότερα και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες γενικότερα. Τα αποτελέσματα συζητώνται περαιτέρω ως προς τις εκπαιδευτικές τους επιπτώσεις. | el |
dc.format.extent | 134 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων | el |
dc.subject | Ορθογραφία | el |
dc.subject | Απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών για την καταλληλότητα του «Γράφω σωστά» των σχολικών εγχειριδίων της Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού ως μέσου διδασκαλίας μαθητών με δυσκολίες στην ορθογραφία | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SidiropoulouIlianaDafniMsc2018.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License