Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22349
Author: Νάσης, Κωνσταντίνος
Title: Ανάπτυξη στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: H παρούσα εργασία αποτελεί ένα επιχειρηματικό σχέδιο στρατηγικής ανάπτυξης για μια επιχείρηση εστίασης. Η εργασία αρχίζει με την παράθεση της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα σε σχέση με την επιχειρηματικότητα και πως αυτό επηρεάζει την καθημερινή ζωή των επιχειρηματιών. Στη συνέχεια, εστιάζει στο κλάδο της εστίασης, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή και ποιο είναι το μέλλον του. Πριν γίνει η ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου, παρατίθεται η θεωρία πίσω από το επιχειρηματικό σχέδιο και με ποιο τρόπο πρέπει να αναπτυχθεί. Τέλος, υπάρχει το κύριο επιχειρηματικό σχέδιο που αναφέρει όλες τις υποθέσεις που έχουν γίνει για την υλοποίηση του σχεδίου και τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να υπάρξει μια ρεαλιστική προσέγγιση του έργου. Η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα από την έρευνα και τις επιχειρηματικές υποθέσεις που έκανε μέσα στο πλάνο.
Keywords: Επιχειρηματικό σχέδιο
Επιχείρηση εστίασης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NasisKonstantinosMsc2018.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.