Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22270
Συγγραφέας: Σοφής, Χρήστος
Τίτλος: Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής Android για την παρακολούθηση των προωθητικών ενεργειών φυλλαδίου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Ξυνόγαλος, Στυλιανός
Περίληψη: Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται βιβλιογραφικά ο βαθμός αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις εταιρείες της βιομηχανίας ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών και πώς αυτές βελτιώνουν τις διαδικασίες και εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες. Το τμήμα πωλήσεων της Nestle Ελλάς αποτέλεσε τη μελέτη περίπτωσης για τον τρόπο αξιοποίησης των ΤΠΕ στις εταιρείες της βιομηχανίας ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών στην παρούσα διπλωματική εργασία. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιήθηκαν για να σχεδιαστεί μια εφαρμογή κινητής συσκευής με λειτουργικό σύστημα Android. Η εφαρμογή έχει ως στόχο να παρέχει στον χρήστη (πωλητή) τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης καταγραφής και αρχειοθέτησης των προωθητικών ενεργειών φυλλαδίου που πραγματοποιούνται από τους πελάτες (super markets) μέσω φωτογραφιών. Για την ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε χρήση του λογισμικού Android Studio. Η εφαρμογή επιχειρηματικού σκοπού “Promotional Activity Monitoring”, αξιολογήθηκε από δέκα πωλητές της εταιρείας Nestle Ελλάς, ως προς την αντιληπτή χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, τη στάση ως προς τη χρήση, τη συμπεριφορική πρόθεση ως προς τη χρήση και τη συνάφεια με την εργασία. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μιας και αξιολογήθηκε θετικά ως προς όλους τους παραπάνω παράγοντες.
This diploma thesis explores the degree of utilization of Information and Communication Technologies (ICT) in the companies of the fast moving consumer goods industry and how they improve processes and save time for users. The sales department of Nestle Hellas was the case study on how ICT is used in the companies of the fast moving consumer goods industry for this diploma thesis. This data was used to design a mobile device application running Android. The application aims to provide the user with the ability to automated recording and filing of super-market brochure promotions through photos. The application was developed using the Android Studio software. The "Promotional Activity Monitoring" application was evaluated by ten Nestle Hellas salespeople in terms of perceived usefulness, perceived ease of use, attitude towards usage, behavioral intention to use and job relevance. The results of the evaluation were particularly encouraging as it was positively assessed in all the above factors.
Λέξεις Κλειδιά: ICT
FMCG
Android application
Nestle Hellas
Business purpose application
Photo sorting application
ΤΠΕ
Βιομηχανία τροφίμων
Εφαρμογή Android επιχειρηματικού σκοπού
Εφαρμογή ταξινόμησης φωτογραφιών
Νεστλέ Ελλάς
PAM
Promotional Activity Monitoring
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SofisChristosMsc2018.pdf4.21 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons