Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞυνόγαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.authorΣοφής, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2018-10-28T20:00:41Z-
dc.date.available2018-10-28T20:00:41Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22270-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται βιβλιογραφικά ο βαθμός αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις εταιρείες της βιομηχανίας ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών και πώς αυτές βελτιώνουν τις διαδικασίες και εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες. Το τμήμα πωλήσεων της Nestle Ελλάς αποτέλεσε τη μελέτη περίπτωσης για τον τρόπο αξιοποίησης των ΤΠΕ στις εταιρείες της βιομηχανίας ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών στην παρούσα διπλωματική εργασία. Τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιήθηκαν για να σχεδιαστεί μια εφαρμογή κινητής συσκευής με λειτουργικό σύστημα Android. Η εφαρμογή έχει ως στόχο να παρέχει στον χρήστη (πωλητή) τη δυνατότητα αυτοματοποιημένης καταγραφής και αρχειοθέτησης των προωθητικών ενεργειών φυλλαδίου που πραγματοποιούνται από τους πελάτες (super markets) μέσω φωτογραφιών. Για την ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε χρήση του λογισμικού Android Studio. Η εφαρμογή επιχειρηματικού σκοπού “Promotional Activity Monitoring”, αξιολογήθηκε από δέκα πωλητές της εταιρείας Nestle Ελλάς, ως προς την αντιληπτή χρησιμότητα, την ευκολία χρήσης, τη στάση ως προς τη χρήση, τη συμπεριφορική πρόθεση ως προς τη χρήση και τη συνάφεια με την εργασία. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μιας και αξιολογήθηκε θετικά ως προς όλους τους παραπάνω παράγοντες.el
dc.description.abstractThis diploma thesis explores the degree of utilization of Information and Communication Technologies (ICT) in the companies of the fast moving consumer goods industry and how they improve processes and save time for users. The sales department of Nestle Hellas was the case study on how ICT is used in the companies of the fast moving consumer goods industry for this diploma thesis. This data was used to design a mobile device application running Android. The application aims to provide the user with the ability to automated recording and filing of super-market brochure promotions through photos. The application was developed using the Android Studio software. The "Promotional Activity Monitoring" application was evaluated by ten Nestle Hellas salespeople in terms of perceived usefulness, perceived ease of use, attitude towards usage, behavioral intention to use and job relevance. The results of the evaluation were particularly encouraging as it was positively assessed in all the above factors.en
dc.format.extent86el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectICTen
dc.subjectFMCGen
dc.subjectAndroid applicationen
dc.subjectNestle Hellasen
dc.subjectBusiness purpose applicationen
dc.subjectPhoto sorting applicationen
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΒιομηχανία τροφίμωνel
dc.subjectΕφαρμογή Android επιχειρηματικού σκοπούel
dc.subjectΕφαρμογή ταξινόμησης φωτογραφιώνel
dc.subjectΝεστλέ Ελλάςel
dc.subjectPAMen
dc.subjectPromotional Activity Monitoringen
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής Android για την παρακολούθηση των προωθητικών ενεργειών φυλλαδίουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SofisChristosMsc2018.pdf4.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons