Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22257
Συγγραφέας: Δημητριάδης, Γρηγόριος
Τίτλος: Στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Το τουριστικό προϊόν είναι η «εικόνα» που σχηματίζουν οι επισκέπτες ενός προορισμού και μπορεί να περιλαμβάνει τον πολιτισμό, τα φυσικά τοπία, το φαγητό, τις υποδομές, τις μουσικές, τις περιηγήσεις των επισκεπτών σε διάφορα μέρη, καταστάσεις και εμπειρίες. Ο ανταγωνισμός στους προορισμούς είναι μεγάλος και πλέον οι υπεύθυνοι της στρατηγικής ενός προορισμού θα πρέπει να δώσουν μια άλλη μορφή στο τουριστικό προϊόν που να προφέρει μια μοναδική και προσωπική εμπειρία η οποία θα δεσμεύει και θα ικανοποιεί τον καταναλωτή. Η παρούσα εργασία στόχο έχει την εκτίμηση της στρατηγικής των social media στη διαχείριση του τουριστικού προϊόντος μέσα από τη βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος και με τη πρωτογενή έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται τα εισαγωγικά και οι απαραίτητες πληροφορίες για την αναγκαιότητα της εργασίας, τη μεθοδολογία, τη διάρθρωση και τη συνεισφορά της μελέτης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση των ερευνών, βιβλίων και πηγών που χρησιμοποιήθηκαν. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται κάποιες βασικές έννοιες του τουρισμού, αναλύεται ο βιώσιμος τουρισμός και η αξία του, αναλύεται η διαχείριση του τουριστικού προϊόντος και παρατίθενται στοιχεία για το τουριστικό προϊόν στην Ελλάδα Στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια διεξοδική βιβλιογραφική έρευνα για τη χρησιμότητα των social media ως στρατηγική στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος ενός προορισμού. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα περιγραφικά στοιχεία της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγια με θέμα την επιρροή των social media στην επιλογή τουριστικού προορισμού και την αξιολόγηση του νομού Χαλκιδικής, οι συσχετίσεις που προκύπτουν από τις ερωτήσεις και τα αποτελέσματα της παραγοντικής ανάλυσης. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της εργασίας.
Λέξεις Κλειδιά: Τουρισμός
Τουριστικό προϊόν
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DimitriadisGrigoriosMsc2017.pdf1.37 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.