Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2018-05-23T05:57:41Z-
dc.date.available2018-05-23T05:57:41Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21993-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ιστορία και τον πολιτισμό της Βυζαντινής Εποχής με σκοπό τη διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος και εμπλουτισμό της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης. Αρχικά, η εργασία αναλύει όρους και έννοιας που έχουν σχέση με τον τουρισμό, τον τουριστικό προορισμό, το Place Branding και το City Branding και επεκτείνεται στη δημιουργία μάρκα και εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. Στη συνέχεια, η εργασία εστιάζει στον πολιτισμό και στη σημασία του για την ενίσχυση της επωνυμίας ενός τουριστικού προορισμού και συγκεκριμένα στην ενίσχυση της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης. Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για την ιστορία της Βυζαντινής Εποχής από το 324 έως το 1453, προβάλλεται η ιστορία της Θεσσαλονίκης και τα αξιοθέατα της εποχής αυτής. Επίσης, γίνεται μνεία για τη δημιουργία του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού και για το σημαντικό ρόλο που παίζει στη Θεσσαλονίκη για την προσέλκυση τουριστών. Το παραπάνω θεωρητικό πλαίσιο της εργασία συμπληρώνεται από μια ερευνητική προσπάθεια της συγγραφέως της εργασίας αυτής, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού της Θεσσαλονίκης.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΤουριστικός προορισμόςel
dc.subjectPlace brandingen
dc.subjectCity brandingen
dc.subjectΠολιτισμόςel
dc.subjectΒυζαντινός πολιτισμόςel
dc.subjectΒυζαντινή ιστορίαel
dc.subjectΠολιτιστικός τουρισμόςel
dc.subjectΜουσείαel
dc.subjectΜουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκηςel
dc.titleΗ ανάδειξη των αξιοθεατών της βυζαντινής εποχής : μια προσπάθεια διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος και εμπλουτισμού της επωνυμίας της Θεσσαλονίκης (city branding).el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonstantinidouDespoinaMsc2017.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.