Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21894
Συγγραφέας: Ολπασαλή, Κυριακή
Τίτλος: Η επίδραση της εθνικής κουλτούρας στο σχεδιασμό στρατηγικής προϊόντος για διεθνείς αγορές
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τις πολιτισμικές επιρροές που δέχεται το προϊόν κατά το σχεδιασμό της στρατηγικής του για διεθνείς αγορές. Συγκεκριμένα, αναλύονται τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κουλτούρας που επιδρούν στη διαδικασία της Σηματοποίησης, της Ανάπτυξης και της Διάχυσης νέων προϊόντων και καθορίζουν τις αποφάσεις και τις τακτικές που ακολουθούνται κατά την είσοδό τους στις διεθνείς αγορές. Σκοπός της εργασίας είναι να εστιάσει στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός πολιτισμού που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο σχεδιασμό ενός διεθνούς προϊόντος. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην κουλτούρα, ορίζοντας τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα και παρουσιάζοντας διαδεδομένα πολιτισμικά πλαίσια που έχουν αναπτυχθεί για την ταξινόμησή της. Εν συνεχεία, παρατίθενται βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διεθνή στρατηγική προϊόντος, όπως οι λόγοι για διεθνοποίηση των επιχειρήσεων, ο διεθνής κύκλος ζωής, η τοποθέτηση και οι τακτικές της τυποποίησης και προσαρμογής των προϊόντων. Έπειτα, αναλύεται, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων πολυεθνικών επιχειρήσεων, ο τρόπος με τον οποίο η κουλτούρα επιδρά, κυρίως στο πρώτο στάδιο της στρατηγικής προϊόντος, αυτό της Σηματοποίησης. Ακόμη, αναφέρονται οι επιδράσεις των πολιτισμικών στοιχείων στα επόμενα στάδια του σχεδιασμού προϊόντος, αυτά της Ανάπτυξης και της Διάχυσης νέων προϊόντων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα, αναλύοντας τη συσχέτιση και το βαθμό επιρροής των πολιτισμικών στοιχείων σε καθένα από τα στάδια της στρατηγικής προϊόντος.
Λέξεις Κλειδιά: Εθνική κουλτούρα
Στρατηγική προϊόντος
Διεθνείς αγορές
Σηματοποίηση
Ανάπτυξη νέων προίόντων
Διάχυση νέων προϊόντων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
OlpasaliKyriakiMsc2018.pdf1.26 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons