Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΟλπασαλή, Κυριακήel
dc.date.accessioned2018-04-18T23:03:02Z-
dc.date.available2018-04-18T23:03:02Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21894-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τις πολιτισμικές επιρροές που δέχεται το προϊόν κατά το σχεδιασμό της στρατηγικής του για διεθνείς αγορές. Συγκεκριμένα, αναλύονται τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της κουλτούρας που επιδρούν στη διαδικασία της Σηματοποίησης, της Ανάπτυξης και της Διάχυσης νέων προϊόντων και καθορίζουν τις αποφάσεις και τις τακτικές που ακολουθούνται κατά την είσοδό τους στις διεθνείς αγορές. Σκοπός της εργασίας είναι να εστιάσει στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός πολιτισμού που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο σχεδιασμό ενός διεθνούς προϊόντος. Αρχικά, γίνεται αναφορά στην κουλτούρα, ορίζοντας τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα και παρουσιάζοντας διαδεδομένα πολιτισμικά πλαίσια που έχουν αναπτυχθεί για την ταξινόμησή της. Εν συνεχεία, παρατίθενται βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διεθνή στρατηγική προϊόντος, όπως οι λόγοι για διεθνοποίηση των επιχειρήσεων, ο διεθνής κύκλος ζωής, η τοποθέτηση και οι τακτικές της τυποποίησης και προσαρμογής των προϊόντων. Έπειτα, αναλύεται, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων πολυεθνικών επιχειρήσεων, ο τρόπος με τον οποίο η κουλτούρα επιδρά, κυρίως στο πρώτο στάδιο της στρατηγικής προϊόντος, αυτό της Σηματοποίησης. Ακόμη, αναφέρονται οι επιδράσεις των πολιτισμικών στοιχείων στα επόμενα στάδια του σχεδιασμού προϊόντος, αυτά της Ανάπτυξης και της Διάχυσης νέων προϊόντων. Τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα, αναλύοντας τη συσχέτιση και το βαθμό επιρροής των πολιτισμικών στοιχείων σε καθένα από τα στάδια της στρατηγικής προϊόντος.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΕθνική κουλτούραel
dc.subjectΣτρατηγική προϊόντοςel
dc.subjectΔιεθνείς αγορέςel
dc.subjectΣηματοποίησηel
dc.subjectΑνάπτυξη νέων προίόντωνel
dc.subjectΔιάχυση νέων προϊόντωνel
dc.titleΗ επίδραση της εθνικής κουλτούρας στο σχεδιασμό στρατηγικής προϊόντος για διεθνείς αγορέςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OlpasaliKyriakiMsc2018.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons