Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21824
Συγγραφέας: Παπαϊωάννου, Χριστίνα
Τίτλος: Τεχνικές και εργαλεία διάχυσης και ανταλλαγής γνώσης, ως μηχανισμός αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας στην παροχή υπηρεσιών του δημόσιου τομέα : η περίπτωση της Διεύθυνσης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος ΜΕΘ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Αλλοι τίτλοι: Techniques and tools for dissemination and knowledge exchange, as a mechanism for effectiveness and efficiency in the provision of public service sector services : the case of the directorate of development and environment in the region of Central Macedonia
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Γκοτζαμάνη, Αικατερίνη
Περίληψη: Η Διαχείριση της Γνώσης αποτελεί στοιχείο στρατηγικής σημασίας, που επιτρέπει την ανάπτυξη και συνεχή βελτίωση των οργανισμών. Η αναγκαιότητα προσεκτικής, συστηματικής και αποτελεσματικής διαχείρισης του πνευματικού κεφαλαίου στους οργανισμούς του δημοσίου, οδήγησε στην διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας μέσα από την ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού πλαισίου διερεύνησης των πρακτικών Διαχείρισης της Γνώσης, των αντιλήψεων των εργαζομένων και τη σύνδεση τους με την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της εργασίας. Η συλλογή των ερευνητικών δεδομένων, πραγματοποιήθηκε από το αρχειακό υλικό του οργανισμού, την παρατήρηση και την πραγματοποίηση ημι δομημένων συνεντεύξεων με τη μέθοδο της σκόπιμης δειγματοληψίας (purposeful sampling), σε ένα δείγμα έντεκα εργαζομένων, όλων των ιεραρχικών βαθμίδων της Διεύθυνσης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Θεσσαλονίκης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Η μεθοδολογία υποστηρίχθηκε από το θεωρητικό πλαίσιο τριών πεδίων σχετικών με τη Διαχείριση Γνώσης: τις τεχνικές του μηχανισμού ΔτΓ, τα εμπόδια και τα οφέλη από την ανταλλαγή και τη διάχυση γνώσης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι αν και ο Οργανισμός δεν έχει συγκεκριμένη στρατηγική Διαχείρισης Γνώσης, η γνώση είναι διαθέσιμη μέσα από διαδικασίες, ιδιότυπες βάσεις δεδομένων, ροές εργασιών και αρχεία της υπηρεσίας. Η μελέτη επιβεβαιώνει, ότι η υποστήριξη της ανώτατης διοίκησης είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της επιτυχίας και η τρέχουσα πρόκληση που αντιμετωπίζει ο δημόσιος τομέας είναι όχι μόνο η ανάπτυξη της γνώσης αλλά και η διαχείρισή της.
Λέξεις Κλειδιά: Ανταλλαγή- Μεταφορά γνώσης
Διαχείριση της γνώσης
Εργαλεία ΔτΓ
Εμπόδια / Οφέλη ανταλλαγής γνώσης
Δημόσιος τομέας
Αποδοτικότητα / Αποτελεσματικότητα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapaioannouChristinaMsc2018.pdf3.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons