Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21646
Συγγραφέας: Τσολάκης Ζήκας, Μιχαήλ
Τίτλος: Μια πολυμεσική εφαρμογή για την ευκολότερη και καλύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών από τους μαθητές του γυμνασίου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Τσιάτσος, Θρασύβουλος
Περίληψη: Η τεχνολογία αποτελεί έναν σημαντικό κινητήριο μοχλό των σύγχρονων κοινωνιών δεδομένου ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρεάζουν όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής. Η διδασκαλία και η μάθηση είναι ορισμένοι μόνο τομείς που έχουν επηρεαστεί από τις τεχνολογικές εξελίξεις εφόσον έχει εισαχθεί στη μαθησιακή διαδικασία η χρήση των υπολογιστών και νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως θα παρουσιαστεί στην παρούσα μελέτη, μπορούν να υποστηρίξουν την διδακτική και τη μαθησιακή διαδικασία με αποτελεσματικό τρόπο. Είναι χρήσιμο όμως πριν το σχεδιασμό ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη της μάθησης, να εξετάζονται όλοι οι σημαντικοί παράγοντες που εμπλέκουν και παρακινούν τους μαθητές έτσι ώστε να προαχθεί η μαθησιακή διαδικασία. Το παραπάνω ζήτημα φαίνεται ότι δεν έχει εξεταστεί ενδελεχώς από την επιστημονική βιβλιογραφία, ενώ στην Ελλάδα δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής αρκετές προσπάθειες σε σύγκριση με αυτές που έχουν διενεργηθεί στο εξωτερικό και υπάρχει τελικά μεγάλο περιθώριο βελτίωσης του ερευνητικού έργου. Στην παρούσα μελέτη, σχεδιάστηκε ένα ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, το “Castle Riddles” που αποτελεί επί της ουσίας μία web εφαρμογή που στόχο έχει την προσωπική αξιολόγηση και περαιτέρω επιμόρφωση του χρήστη στον χώρο των μαθηματικών. Το συγκεκριμένο παιχνίδι σχεδιάστηκε με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι διασκεδαστικό και διαδραστικό με στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών του γυμνασίου . Κατά την σχεδίαση του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού δεν προέκυψαν σημαντικά προβλήματα ούτε αναδείχθηκαν παραλείψεις αλλά είναι σημαντικό σε επόμενες έρευνες να μπορέσουν στην πράξη οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το συγκεκριμένο παιχνίδι για να μπορέσουν να προκύψουν περισσότερα αποτελέσματα σχετικά με την ποιότητα του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού παιχνιδιού.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτικό λογισμικό
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsolakisZikasMsc2018.pdf2.77 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons