Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιάτσος, Θρασύβουλοςel
dc.contributor.authorΤσολάκης Ζήκας, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2018-03-18T20:12:12Z-
dc.date.available2018-03-18T20:12:12Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21646-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ τεχνολογία αποτελεί έναν σημαντικό κινητήριο μοχλό των σύγχρονων κοινωνιών δεδομένου ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις επηρεάζουν όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής. Η διδασκαλία και η μάθηση είναι ορισμένοι μόνο τομείς που έχουν επηρεαστεί από τις τεχνολογικές εξελίξεις εφόσον έχει εισαχθεί στη μαθησιακή διαδικασία η χρήση των υπολογιστών και νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, όπως θα παρουσιαστεί στην παρούσα μελέτη, μπορούν να υποστηρίξουν την διδακτική και τη μαθησιακή διαδικασία με αποτελεσματικό τρόπο. Είναι χρήσιμο όμως πριν το σχεδιασμό ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού για την υποστήριξη της μάθησης, να εξετάζονται όλοι οι σημαντικοί παράγοντες που εμπλέκουν και παρακινούν τους μαθητές έτσι ώστε να προαχθεί η μαθησιακή διαδικασία. Το παραπάνω ζήτημα φαίνεται ότι δεν έχει εξεταστεί ενδελεχώς από την επιστημονική βιβλιογραφία, ενώ στην Ελλάδα δεν έχουν γίνει μέχρι στιγμής αρκετές προσπάθειες σε σύγκριση με αυτές που έχουν διενεργηθεί στο εξωτερικό και υπάρχει τελικά μεγάλο περιθώριο βελτίωσης του ερευνητικού έργου. Στην παρούσα μελέτη, σχεδιάστηκε ένα ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, το “Castle Riddles” που αποτελεί επί της ουσίας μία web εφαρμογή που στόχο έχει την προσωπική αξιολόγηση και περαιτέρω επιμόρφωση του χρήστη στον χώρο των μαθηματικών. Το συγκεκριμένο παιχνίδι σχεδιάστηκε με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι διασκεδαστικό και διαδραστικό με στόχο να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών του γυμνασίου . Κατά την σχεδίαση του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού δεν προέκυψαν σημαντικά προβλήματα ούτε αναδείχθηκαν παραλείψεις αλλά είναι σημαντικό σε επόμενες έρευνες να μπορέσουν στην πράξη οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με το συγκεκριμένο παιχνίδι για να μπορέσουν να προκύψουν περισσότερα αποτελέσματα σχετικά με την ποιότητα του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού παιχνιδιού.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.titleΜια πολυμεσική εφαρμογή για την ευκολότερη και καλύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών από τους μαθητές του γυμνασίουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsolakisZikasMsc2018.pdf2.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons