Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΝταλαγάννης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2018-02-23T15:30:48Z-
dc.date.available2018-02-23T15:30:48Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21565-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η επένδυση σε νέα γνώση και καινοτομία μπορούν να δημιουργήσουν αξία στον επιχειρηματικό κόσμο, αποτελούν βασική προτεραιότητα όλων των ατόμων που ασχολούνται με τις επιχειρήσεις. Είναι χρήσιμο να σημειωθεί ότι δαπανώνται υψηλά ποσά στην έρευνα και στην ανάπτυξη νέων μοντέλων τα οποία θα βελτιώσουν την απόδοση των πωλήσεων, στις οποίες βασίζεται η μακροζωία των επιχειρηματικών μονάδων. Συνδυάζοντας την περίπτωση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης με την ερευνητική μελέτη, η παρούσα εργασία επιδιώκει τη μελέτη της εφαρμογής του Ιαπωνικού Μοντέλου πωλήσεων στην ελληνική πραγματικότητα. Αρκετές είναι οι επιχειρήσεις οι οποίες υιοθετούν μία πελατοκεντρική φιλοσοφία λειτουργίας, σύμφωνα με την οποία η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για τη λειτουργία τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σχέση με τον πελάτη οικοδομείται μέσω της εμπιστοσύνης και της επικοινωνίας μεταξύ του ίδιου και των πωλητών. Για το σκοπό αυτό θεωρείται ότι ένας συνδυασμός του προσανατολισμού στις πωλήσεις και στους πελάτες θα αποτελέσει όχι μόνο καινοτομία αλλά και το κλειδί για την επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και αποτελεσματικότητας. Η έρευνα η οποία διενεργήθηκε και εστίαζε στα τμήματα πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων, απέδειξε ότι υπάρχει θετική και στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ του προσανατολισμού στον πελάτη και των υπολοίπων μεταβλητών όπως είναι η δημιουργία αξίας, η ανάπτυξη σχέσεων αλλά και η ικανοποίηση.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΔημιουργία Αξίαςel
dc.subjectΙκανοποίηση Πελατώνel
dc.titleΟι επιπτώσεις της SOCO (Προσαναλοτισμός Πωλήσεων και Προσαναλοτισμός Πελατών) για την υποκίνηση και την βελτίωση των πωλήσεων. Μελέτη περίπτωσης: η ελληνική περίπτωσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NtalagiannisThomasMsc2018.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons