Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΣάμος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2018-02-21T15:11:22Z-
dc.date.available2018-02-21T15:11:22Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21543-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών διαφημίσεων στο δίκτυο εμφάνισης των Google AdWords. Η αξιολόγηση θα γίνει σε όρους αλληλεπιδράσεων και κυρίως μετατροπών που οι προηγούμενες αποφέρουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ελέγχθηκαν τρεις υποθέσεις μέσω της μελέτης εναλλακτικών στρατηγικών στόχευσης κοινού αλλά και εναλλακτικών προτάσεων περιεχομένου. Αρχικά, παρατίθεται η σχετική βιβλιογραφία. Έπειτα παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη των τεσσάρων διαφορετικών στρατηγικών. Η υλοποίηση των διαφημίσεων αλλά και η προβολή τους έγινε μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας AdWords της Google, ενώ οι τέσσερις καμπάνιες ήταν ενεργές για 6 εβδομάδες. Στο επόμενο στάδιο έγινε η ανάκτηση των αποτελεσμάτων, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας παρουσίασης δεδομένων και στατιστικών της Google, Analytics. Η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων μελετήθηκε μέσω ανάλυσης ANOVA με Post Hoc Tests Bonferroni ώστε να είναι εφικτή η ταυτόχρονη σύγκριση των στρατηγικών. Η ανάλυση έδειξε ότι η στόχευση διαφημίσεων σε κοινό βάσει της προηγούμενης διαδικτυακής συμπεριφοράς του επιφέρει σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα μετατροπών και εγκαταλείψεως στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη συνέχεια, φαίνεται πως η προσθήκη φράσεων που καλούν τον χρήστη να ενεργήσει επηρεάζει οριακά αρνητικά την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Τέλος, τα αποτελέσματα ανέδειξαν πως όταν στη διαφήμιση γίνεται αναφορά σε κίνητρο έκπτωσης για περιορισμένο χρονικό διάστημα τα ποσοστά αποτελεσματικότητας αλλά και αποδοτικότητας είναι καλύτερα από όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectΑποτελεσματικότητα remarketingel
dc.subjectΕπαναληπτική στόχευσηel
dc.subjectAdWordsen
dc.subjectΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectΜετατροπές ηλεκτρονικών καταστημάτωνel
dc.subjectΕγκαταλείψεις ηλεκτρονικών καταστημάτωνel
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.subjectΗλεκτρονική διαφήμισηel
dc.titleΗ επίδραση του επαναληπτικού marketing στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στα AdWordsel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SamosIoannisMsc2018.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons