Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21543
Συγγραφέας: Σάμος, Ιωάννης
Τίτλος: Η επίδραση του επαναληπτικού marketing στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στα AdWords
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Ο σκοπός της παρούσας είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών διαφημίσεων στο δίκτυο εμφάνισης των Google AdWords. Η αξιολόγηση θα γίνει σε όρους αλληλεπιδράσεων και κυρίως μετατροπών που οι προηγούμενες αποφέρουν στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Ελέγχθηκαν τρεις υποθέσεις μέσω της μελέτης εναλλακτικών στρατηγικών στόχευσης κοινού αλλά και εναλλακτικών προτάσεων περιεχομένου. Αρχικά, παρατίθεται η σχετική βιβλιογραφία. Έπειτα παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη των τεσσάρων διαφορετικών στρατηγικών. Η υλοποίηση των διαφημίσεων αλλά και η προβολή τους έγινε μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας AdWords της Google, ενώ οι τέσσερις καμπάνιες ήταν ενεργές για 6 εβδομάδες. Στο επόμενο στάδιο έγινε η ανάκτηση των αποτελεσμάτων, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας παρουσίασης δεδομένων και στατιστικών της Google, Analytics. Η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων μελετήθηκε μέσω ανάλυσης ANOVA με Post Hoc Tests Bonferroni ώστε να είναι εφικτή η ταυτόχρονη σύγκριση των στρατηγικών. Η ανάλυση έδειξε ότι η στόχευση διαφημίσεων σε κοινό βάσει της προηγούμενης διαδικτυακής συμπεριφοράς του επιφέρει σημαντικά καλύτερα αποτελέσματα μετατροπών και εγκαταλείψεως στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στη συνέχεια, φαίνεται πως η προσθήκη φράσεων που καλούν τον χρήστη να ενεργήσει επηρεάζει οριακά αρνητικά την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Τέλος, τα αποτελέσματα ανέδειξαν πως όταν στη διαφήμιση γίνεται αναφορά σε κίνητρο έκπτωσης για περιορισμένο χρονικό διάστημα τα ποσοστά αποτελεσματικότητας αλλά και αποδοτικότητας είναι καλύτερα από όλες τις προηγούμενες περιπτώσεις.
Λέξεις Κλειδιά: Αποτελεσματικότητα remarketing
Επαναληπτική στόχευση
AdWords
Διαδικτυακή διαφήμιση
Μετατροπές ηλεκτρονικών καταστημάτων
Εγκαταλείψεις ηλεκτρονικών καταστημάτων
Ηλεκτρονικό κατάστημα
Ηλεκτρονική διαφήμιση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SamosIoannisMsc2018.pdf2.29 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons