Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΛιόρας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2018-01-16T17:15:31Z-
dc.date.available2018-01-16T17:15:31Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21327-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έγινε με σκοπό να δείξει τον τρόπο που θέτουν στόχους οι Έλληνες μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Στην Ελλάδα οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες συνήθως φοιτούν σε Γενικά Δημοτικά Σχολεία, ενώ μπορεί να υποστηρίζονται σε Τμήματα Ένταξης. Στις σελίδες που ακολουθούν γίνεται μια παρουσίαση της παγκόσμιας έρευνας πάνω στην αυτορρύθμιση των μαθητών γενικότερα και στους στόχους ειδικότερα. Λίγο αργότερα γίνεται ιδιαίτερη μνεία στους μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες αλλά και σε ελληνικές έρευνες. Παρουσιάζεται με αυτό τον τρόπο η προβληματική της έρευνας, καταλήγοντας στα ερευνητικά ερωτήματα. Στη συνέχεια περιγράφεται η μεθοδολογία της ερευνητικής διαδικασίας και της στατιστικής ανάλυσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 63 μαθητές από 20 σχολεία της Μακεδονίας και Θράκης. Οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες διαχωρίστηκαν σε δύο ομάδες (Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Ήπια Νοητική Αναπηρία). Κατά την παράθεση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι οι περισσότεροι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες κατάφεραν να πετύχουν το στόχο που έθεσαν. Μάλιστα οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες πέτυχαν τους στόχους τους συχνότερα από την άλλη ομάδα. Η συζήτηση της εργασίας δομήθηκε με βάση τα ερευνητικά ερωτήματα. Εκεί τα αποτελέσματα συσχετίζονται με άλλες ερευνητικές προσπάθειες και γίνεται προσπάθεια να ερμηνευθούν με βάση άλλες έρευνες. Τέλος αναφέρονται συμπεράσματα του ερευνητή, οι περιορισμοί της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en
dc.subjectΉπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκεςel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΑυτορρύθμισηel
dc.subjectΣτόχοιel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.subjectΉπια Νοητική Αναπηρίαel
dc.subjectΕκτίμηση ποσοτήτωνel
dc.titleΑυτορρύθμιση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στο μάθημα των μαθηματικών: στοχοθεσία και οι επιπτώσεις της στη διδασκαλίαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LiorasNikolaosMsc2018.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons