Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21327
Συγγραφέας: Λιόρας, Νικόλαος
Τίτλος: Αυτορρύθμιση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στο μάθημα των μαθηματικών: στοχοθεσία και οι επιπτώσεις της στη διδασκαλία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα εργασία έγινε με σκοπό να δείξει τον τρόπο που θέτουν στόχους οι Έλληνες μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Στην Ελλάδα οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες συνήθως φοιτούν σε Γενικά Δημοτικά Σχολεία, ενώ μπορεί να υποστηρίζονται σε Τμήματα Ένταξης. Στις σελίδες που ακολουθούν γίνεται μια παρουσίαση της παγκόσμιας έρευνας πάνω στην αυτορρύθμιση των μαθητών γενικότερα και στους στόχους ειδικότερα. Λίγο αργότερα γίνεται ιδιαίτερη μνεία στους μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες αλλά και σε ελληνικές έρευνες. Παρουσιάζεται με αυτό τον τρόπο η προβληματική της έρευνας, καταλήγοντας στα ερευνητικά ερωτήματα. Στη συνέχεια περιγράφεται η μεθοδολογία της ερευνητικής διαδικασίας και της στατιστικής ανάλυσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 63 μαθητές από 20 σχολεία της Μακεδονίας και Θράκης. Οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες διαχωρίστηκαν σε δύο ομάδες (Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Ήπια Νοητική Αναπηρία). Κατά την παράθεση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι οι περισσότεροι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες κατάφεραν να πετύχουν το στόχο που έθεσαν. Μάλιστα οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες πέτυχαν τους στόχους τους συχνότερα από την άλλη ομάδα. Η συζήτηση της εργασίας δομήθηκε με βάση τα ερευνητικά ερωτήματα. Εκεί τα αποτελέσματα συσχετίζονται με άλλες ερευνητικές προσπάθειες και γίνεται προσπάθεια να ερμηνευθούν με βάση άλλες έρευνες. Τέλος αναφέρονται συμπεράσματα του ερευνητή, οι περιορισμοί της έρευνας και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Λέξεις Κλειδιά: Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Μαθηματικά
Αυτορρύθμιση
Στόχοι
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ήπια Νοητική Αναπηρία
Εκτίμηση ποσοτήτων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LiorasNikolaosMsc2018.pdf1.84 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons