Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21270
Author: Γενιτζές, Αναγνώστης
Title: Ραδιόφωνο και εκπαίδευση: απόψεις εκπαιδευτικών για τη συμβολή του European School Radio στην εκπαιδευτική διαδικασία
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Abstract: Η μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία με τίτλο: «Ραδιόφωνο και Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών για τη συμβολή του European School Radio στην εκπαιδευτική διαδικασία» αποτελεί μία πρωτότυπη ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο σε εκπαιδευτικούς, που συμμετέχουν στο Μαθητικό Ραδιόφωνο το σχολικό έτος 2016-17, και καλύπτουν αντιπροσωπευτικά την ελληνική επικράτεια. Σκοπός της μελέτης είναι να διερευνήσει την επίδραση του European School Radio στα κίνητρα μάθησης των μαθητών τους και τη δυναμική του ως εκπαιδευτικό εργαλείο στη διδακτική πράξη. Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης, σε συνδυασμό με το θεωρητικό πλαίσιο του Γραμματισμού στα Μέσα και στην Πληροφορία, επικυρώνουν τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία επιβεβαιώνουν τη θετική συσχέτιση του ραδιοφώνου με τα κίνητρα μάθησης και αναδεικνύουν το ραδιόφωνο ως ένα μοναδικό εκπαιδευτικό εργαλείο στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, όπου οι μαθητές ως δημιουργοί ραδιοφωνικού περιεχομένου εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία της μάθησης και καλλιεργούν τις κρίσιμες ικανότητες του πολίτη του 21ου αιώνα.
Keywords: Μαθητικό Ραδιόφωνο
European School Radio
Κίνητρα μάθησης
Εκπαιδευτικό εργαλείο
Γραμματισμός στα Μέσα και στην Πληροφορία
Ικανότητες 21ου αιώνα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GenitzesAnagnostisMsc2017.pdf4.66 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons