Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21106
Συγγραφέας: | Χατζηαγγελίδου, Μαρία |
Τίτλος: | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα μουσικών δραστηριοτήτων για την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με αυτισμό: μια πιλοτική έρευνα |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Επόπτης Καθηγητής: | Καρτασίδου, Λευκοθέα |
Περίληψη: | Ο άνθρωπος, ήδη από την πρώτη ημέρα της ζωής του, επιθυμεί να σχετιστεί με τα άτομα του περιβάλλοντος του. Τα παιδιά, όμως, που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, ακολουθούν διαφορετική πορεία, καθώς αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση και την επικοινωνία τους. Υπάρχουν πολλές θεραπευτικές μέθοδοι, που ακολουθούνται κατά καιρούς, ωστόσο η χρήση της μουσικής μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των ατόμων στο φάσμα και να αυξήσει τη λειτουργικότητά τους. Ο σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθεί πως ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα μουσικών δραστηριοτήτων μπορεί να ενισχύσει τις κοινωνικές ικανότητες των συμμετεχόντων. Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς φαίνεται η επίδραση της μουσικής σε διάφορους τομείς της ανάπτυξης, και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ενίσχυση δεξιοτήτων σε παιδιά με ή χωρίς ειδικές ανάγκες. |
Λέξεις Κλειδιά: | Μουσική Music Κοινωνική αλληλεπίδραση Social interaction Επικοινωνία Communication Αυτισμός Autism |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. |
Δικαιώματα: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ChatziangelidouMariaMsc2017.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons