Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21104
Συγγραφέας: Καψάλα, Αμαλία
Τίτλος: Αξιολόγηση και παρέμβαση για την ενίσχυση της λεπτής κινητικότητας μαθητή με σύνδρομο Down.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Τα άτομα με σύνδρομο Down, εκτός από τις διαφορές που αφορούν στα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά σε σχέση με τα άτομα τυπικής ανάπτυξης, παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες και στη γνωστική και γλωσσική τους ανάπτυξη, καθώς και στις κινητικές, αντιληπτικοκινητικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Στην παρούσα εργασία βασικός σκοπός είναι να πραγματοποιήσουμε ένα εν συνεχεία πρόγραμμα παρέμβασης σε κάποια από τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε ένα παιδί με σύνδρομο Down ηλικίας πέντε ετών. Κατά την εφαρμογή της αξιολόγησης εξετάστηκαν τομείς που αφορούν τη νοητική ικανότητα του παδιού καθώς και γενικότερες δεξιότητες, όπως η πλευρίωση, η λεπτή κίνηση, η οπτική διάκριση και το σχέδιο. Για να μπορούν να αναλυθούν επαρκώς όμως τα παραπάνω στοιχεία και να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, στο βιβλιογραφικό μέρος της εργασίας, αναλύονται οι ιδιαιτερότητες στη γνωστική και γλωσσική τους ανάπτυξη, καθώς και οι κινητικές, αντιληπτικοκινητικές και κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών με σύνδρομο Down, ιδιαίτερα αυτών της προσχολικής ηλικίας .
Λέξεις Κλειδιά: Αντιληπτικοκινητικές δεξιότητες
Κινητικές δεξιότητες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KapsalaAmaliaMsc2017.pdf2.18 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons