Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20925
Συγγραφέας: Πατσούρα, Μαρία
Τίτλος: Καινοτόμοι τύποι κινητής διαφήμισης: η επαυξημένη πραγματικότητα και η βασισμένη στην τοποθεσία
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Στις εποχή που διανύουμε, η διαφήμιση είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία ενός πλάνου μάρκετινγκ. Έχει εισχωρήσει για τα καλά στη ζωή μας και τη συναντάμε πλέον στους περισσότερους τομείς γύρω μας. Παράλληλα, παρατηρείται μια ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας όσον αφορά τις κινητές συσκευές, οι οποίες έχουν επίσης κατακλύσει την καθημερινότητα όλων μας. Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, η διαφήμιση να μην επεκταθεί στην κατηγορία των φορητών συσκευών και ειδικότερα στα έξυπνα τηλέφωνα (smartphones) και στα tablets. Εφόσον οι άνθρωποι σήμερα περνούν ένα σημαντικά μεγάλο κομμάτι της ημέρας τους μπροστά από τις μικρές αυτές οθόνες, θα ήταν παράλειψη εκ μέρους των διαφημιστικών εταιριών να μην προσεγγίζουν τους συγκεκριμένους χρήστες των κινητών συσκευών και να μην επεκτείνουν τη διαφήμιση σε αυτό το επίπεδο. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η διαφήμιση σε διάφορες κινητές συσκευές και ο τρόπος με τον οποίο αυτή επιτυγχάνεται. Συγκεκριμένα, αναφέρονται δύο τύποι κινητής διαφήμισης. Αρχικά έχουμε αυτόν της επαυξημένης πραγματικότητας και έπειτα αυτόν που βασίζεται στην τοποθεσία. Στον πρώτο τύπο συναντάμε την προσπάθεια να δούμε ένα κείμενο, μια εικόνα ή ένα αντικείμενο, μέσω της κάμερας μιας κινητής συσκευής, να παίρνει ζωή τρισδιάστατα μπροστά στα μάτια μας με τη βοήθεια ψηφιακών στοιχείων. Ενώ στον δεύτερο τύπο, βρίσκουμε τις διαφημίσεις που στέλνονται στις κινητές συσκευές των χρηστών με την ανίχνευση της τοποθεσίας τους η οποία επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του GPS (Global Positioning System). Κατά τη διάρκεια της μελέτης της εργασίας, αναφέρονται διάφορες βιβλιογραφικές έρευνες για την καλύτερη κατανόηση των δύο αυτών τύπων διαφήμισης αλλά και πραγματικά παραδείγματα διαφημίσεων μεγάλων εταιριών για μια πιο πρακτική σκοπιά. Περνάμε, δηλαδή, ουσιαστικά από τη θεωρία στην πράξη. Τέλος, σημειώνονται κάποια συμπεράσματα, για τη χρήση των διαφημίσεων με επαυξημένη πραγματικότητα αλλά και αυτών με τη βοήθεια της τοποθεσίας τόσο για το εξωτερικό όσο και για τη χώρα μας, καθώς και κάποιες προτάσεις για το μέλλον.
Λέξεις Κλειδιά: Επαυξημένη πραγματικότητα
Βασισμένη στην τοποθεσία
Κινητή διαφήμιση
Τύποι διαφήμισης
Augmented reality
Location-based
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PatsouraMariaMsc2017.pdf3.3 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons