Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑλετράς, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΣτράτου, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2017-10-03T12:17:30Z-
dc.date.available2017-10-03T12:17:30Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20816-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση των πελατών αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας και επιβίωσης μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή. Η μέτρηση της ικανοποίησης και η καταγραφή των αποτελεσμάτων της χρησιμεύουν ως εργαλείο χάραξης στρατηγικής. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας η διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών της πολυεθνικής εταιρίας Boston Scientific στον ελλαδικό χώρο. Πιλοτική έρευνα διεξήχθη για τη δημιουργία ερωτηματολόγιου, το οποίο διανεμήθηκε σε όλα τα τμήματα των μεγάλων δημόσιων και ιδιωτικών νοσοκομείων με τα οποία συνεργάζεται η εταιρία. Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα των ερωτηματολόγιων επεξεργάστηκαν και κάθε ερώτηση παρουσιάστηκε σε μορφή πίνακα και διαγράμματος, από όπου διεξήχθησαν και τα πρώτα συμπεράσματα της μέτρησης. Έπειτα, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι αξιοπιστίας και εγκυρότητας του ερωτηματολογίου. Από τις αθροιστικές κλίμακες που πρόεκυψαν μέσω της παραγοντικής ανάλυσης επιπλέον συμπεράσματα διεξήχθησαν μέσω των συσχετίσεων των παραγόντων των ερωτήσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν και πρέπει να χρησιμοποιηθούν από τα διοικητικά στελέχη της εταιρίας για την ανάπτυξη ενός σχεδίου δράσης απαραίτητων ενεργειών και επανασχεδιασμό των διαδικασιών στους τομείς όπου εντοπίστηκε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΕρωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατώνel
dc.subjectΣτατιστική ανάλυση ερωτηματολογίουel
dc.subjectΈλεγχοι αξιοπιστίας-εγκυρότητας ερωτηματολογίουel
dc.titleΈρευνα ικανοποίησης πελατών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες πολυεθνικής εταιρίας αναλώσιμων ιατρικών ειδώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StratouPolyxeniMsc2017.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons