Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20685
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Φαχαντίδης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Λαμπάκη, Παρασκευή | el |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T11:05:54Z | - |
dc.date.available | 2017-09-20T11:05:54Z | - |
dc.date.issued | 2017 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20685 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. | el |
dc.description.abstract | Σήμερα είναι επιτακτική η ανάγκη εξερεύνησης και εισαγωγής στην ελληνική σχολική πραγματικότητα νέων εργαλείων και μεθόδων ώστε οι μαθητές να εξοικειωθούν με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Η εκπαιδευτική ρομποτική, στηριζόμενη στις αρχές που εποικοδομισμού και του κατασκευαστικού εποικοδομισμού, αποτελεί ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο που μπορεί να συμβάλει στον τεχνολογικό αλφαβητισμό των παιδιών. Παράλληλα, μπορεί να ενισχύσει τη διδασκαλία πολλών μαθημάτων στην Α/θμια εκπαίδευση, προάγοντας τη συνεργασία και προκαλώντας το ενδιαφέρον των μαθητών, εκμεταλλευόμενη τη φυσική τάση των παιδιών για παιχνίδι.. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μια προσέγγιση για τη διδασκαλία των Μαθηματικών και συγκεκριμένα της εκτέλεσης νοερών υπολογισμών με τη στρατηγική του «πατήματος» στη δεκάδα. Οι μαθητές κατευθύνουν μια ρομποτική οντότητα, το προγραμματιζόμενο παιχνίδι bee-bot, η λειτουργία του οποίου στηρίζεται στη γλώσσα προγραμματισμού logo, και εκτελούν νοερούς υπολογισμούς. Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί η εκτέλεση νοερών υπολογισμών πρόσθεσης και αφαίρεσης με τη βοήθεια του bee-bot, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Στόχος είναι η αξιολόγησή του ως μαθησιακό εργαλείο στο μάθημα των Μαθηματικών αλλά και η δυνατότητά του να συμβάλλει στην προαγωγή της συνεργατικής μάθησης, να προκαλέσει την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών και να πετύχει την ενεργητική συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Παράλληλα, περιλαμβάνει τις προτάσεις των μαθητών για αξιοποίηση του εν λόγω παιχνιδιού και σε άλλα μαθήματα πέραν αυτού των Μαθηματικών. | el |
dc.format.extent | 109 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | en |
dc.subject | Νοεροί υπολογισμοί | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική ρομποτική | el |
dc.subject | Bee-bot | en |
dc.subject | Στρατηγική του πατήματος στη δεκάδα | el |
dc.subject | Εποικοδομισμός | el |
dc.subject | Κατασκευαστικός εποικοδομισμός | el |
dc.title | Μαθησιακή εμπειρία στην εκτέλεση νοερών υπολογισμών με τη στρατηγική του πατήματος στη δεκάδα αξιοποιώντας το προγραμματιζόμενο παιχνίδι bee-bot | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
LampakiParaskeuiMsc2017.pdf | 2.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License