Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚατάκη, Χριστίναel
dc.date.accessioned2017-07-12T11:27:55Z-
dc.date.available2017-07-12T11:27:55Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20498-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ αποτελεσματική συμπερίληψη των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ) στο μάθημα της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΑΞΓ) προϋποθέτει τη παροχή κατάλληλων προσαρμογών συμπερίληψης. Καθοριστικό ρόλο για την αποτελεσματική εφαρμογή των προσαρμογών συμπερίληψης διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί, οι πεποιθήσεις των οποίων επηρεάζουν τη διδακτική τους πρακτική. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των πεποιθήσεων 215 εκπαιδευτικών της ΑΞΓ που εργάζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για α) τη συμπερίληψη, β) την αυτοαποτελεσματικότητα και γ) την εφαρμοσιμότητα προσαρμογών συμπερίληψης στη γενική τάξη μέσω κλιμάκων αυτοαναφοράς τύπου Likert. Η έρευνα εστιάζει και στη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των τριών συνόλων πεποιθήσεων και των παραγόντων που μπορεί να επηρεάζουν τη διαμόρφωση τους, όπως το φύλο, η ηλικία, η διδακτική εμπειρία, το επίπεδο εκπαίδευσης και επιμόρφωσης και η προηγούμενη διδακτική εμπειρία των εκπαιδευτικών με μαθητές με ΕΜΔ. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων κατέδειξε ουδέτερες πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών για τη συμπερίληψη, μέτρια προς υψηλά επίπεδα αυτοαποτελεσματικότητας και θετικές πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών για την εφαρμοσιμότητα προσαρμογών συμπερίληψης. Επίσης, διαπιστώθηκε θετική, αν και χαμηλή, συσχέτιση μεταξύ των τριών συνόλων πεποιθήσεων, ενώ κυρίαρχος παράγοντας επίδρασης και στα τρία σύνολα πεποιθήσεων αναδείχθηκε το επίπεδο επιμόρφωσης. Συζητούνται οι συνέπειες των ευρημάτων στο πλαίσιο της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και του μεθοδολογικού σχεδιασμού για τη διερεύνηση των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent200el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subjectΠροσαρμογές Συμπερίληψηςel
dc.subjectΠεποιθήσεις Εκπαιδευτικών της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσαςel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.titleΣυμπερίληψη, αυτοαποτελεσματικότητα και εφαρμόσιμες προσαρμογές συμπερίληψης για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: πεποιθήσεις εκπαιδευτικών της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ελληνικό σχολείοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatakiChristinaMsc2017.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons