Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20135
Author: Χαραλαμπίδου, Αφροδίτη Ελένη
Title: Χρήση κοινωνικών μέσων για την τουριστική προβολή: η περίπτωση του δήμου Θεσσαλονίκης
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Η ευρεία διάδοση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο στην προώθηση τόσο της τουριστικής όσο και της πολιτιστικής ανάπτυξης μιας πόλης.Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με βάση τα επιστημονικά άρθρα που συγκεντώθηκαν και μελετήθηκαν αλλά και με τη χρήση εργαλείων ανάλυσης, αναζητήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές και παρουσιάστηκαν μελέτες περίπτωσης.Βασικά στοιχείο της παρούσας μελέτης αποτελεί η ανάλυση των δεδομένων πρωτογενούς έρευνας σε δείγμα 162 ερωτηθέντων. Η συγκεκριμένη έρευνα είχε ως στόχο να καταδείξει πόσο εξοικειωμένο είναι το κοινό με την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου μέσω κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον εξετάστηκαν και άλλα στοιχεία όπως το είδος των αναζητήσεων και η γενικότερη κίνηση τους, τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα και ο ρόλος τους στην ανάδειξη τουριστικών πληροφοριών. Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, συντάσσεται πλάνο για την προβολή της πόλης της Θεσσαλονίκης μέσω διαδραστικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για την προσέλκυση του ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος του παγκοσμίου κοινού. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι ολοένα και περισσότερο κοινό χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου. Επιπλέον ολοένα και περισσότεροι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης θέτουν τα κοινωνικά δίκτυα στο επίκεντρο της στρατηγικής τους στον τομέα του τουρισμού. Ωστόσο η αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων στην Ελλάδα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δήμο Θεσσαλονίκης κρίνεται ακόμη ανεπαρκής.
Keywords: Κοινωνικά δίκτυα
Δήµος Θεσσαλονίκης
Τουρισµός
Facebook
Instagram
YouTube
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017extra1.pdf24.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons