Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΧαραλαμπίδου, Αφροδίτη Ελένη-
dc.date.accessioned2017-03-29T10:10:00Z-
dc.date.available2017-03-29T10:10:00Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20135-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ ευρεία διάδοση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο στην προώθηση τόσο της τουριστικής όσο και της πολιτιστικής ανάπτυξης μιας πόλης.Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με βάση τα επιστημονικά άρθρα που συγκεντώθηκαν και μελετήθηκαν αλλά και με τη χρήση εργαλείων ανάλυσης, αναζητήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές και παρουσιάστηκαν μελέτες περίπτωσης.Βασικά στοιχείο της παρούσας μελέτης αποτελεί η ανάλυση των δεδομένων πρωτογενούς έρευνας σε δείγμα 162 ερωτηθέντων. Η συγκεκριμένη έρευνα είχε ως στόχο να καταδείξει πόσο εξοικειωμένο είναι το κοινό με την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου μέσω κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον εξετάστηκαν και άλλα στοιχεία όπως το είδος των αναζητήσεων και η γενικότερη κίνηση τους, τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα και ο ρόλος τους στην ανάδειξη τουριστικών πληροφοριών. Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, συντάσσεται πλάνο για την προβολή της πόλης της Θεσσαλονίκης μέσω διαδραστικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για την προσέλκυση του ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος του παγκοσμίου κοινού. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι ολοένα και περισσότερο κοινό χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου. Επιπλέον ολοένα και περισσότεροι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης θέτουν τα κοινωνικά δίκτυα στο επίκεντρο της στρατηγικής τους στον τομέα του τουρισμού. Ωστόσο η αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων στην Ελλάδα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δήμο Θεσσαλονίκης κρίνεται ακόμη ανεπαρκής.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/en
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΔήµος Θεσσαλονίκηςel
dc.subjectΤουρισµόςel
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramen
dc.subjectYouTubeen
dc.titleΧρήση κοινωνικών μέσων για την τουριστική προβολή: η περίπτωση του δήμου Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017extra1.pdf24.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons