Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20135
Συγγραφέας: Χαραλαμπίδου, Αφροδίτη Ελένη
Τίτλος: Χρήση κοινωνικών μέσων για την τουριστική προβολή: η περίπτωση του δήμου Θεσσαλονίκης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η ευρεία διάδοση της χρήσης των κοινωνικών δικτύων, αποτελεί πολύτιμο εργαλείο στην προώθηση τόσο της τουριστικής όσο και της πολιτιστικής ανάπτυξης μιας πόλης.Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική προβολή του Δήμου Θεσσαλονίκης. Με βάση τα επιστημονικά άρθρα που συγκεντώθηκαν και μελετήθηκαν αλλά και με τη χρήση εργαλείων ανάλυσης, αναζητήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές και παρουσιάστηκαν μελέτες περίπτωσης.Βασικά στοιχείο της παρούσας μελέτης αποτελεί η ανάλυση των δεδομένων πρωτογενούς έρευνας σε δείγμα 162 ερωτηθέντων. Η συγκεκριμένη έρευνα είχε ως στόχο να καταδείξει πόσο εξοικειωμένο είναι το κοινό με την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου μέσω κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον εξετάστηκαν και άλλα στοιχεία όπως το είδος των αναζητήσεων και η γενικότερη κίνηση τους, τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα και ο ρόλος τους στην ανάδειξη τουριστικών πληροφοριών. Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, συντάσσεται πλάνο για την προβολή της πόλης της Θεσσαλονίκης μέσω διαδραστικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, για την προσέλκυση του ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος του παγκοσμίου κοινού. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι ολοένα και περισσότερο κοινό χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την αναζήτηση πληροφοριών τουριστικού περιεχομένου. Επιπλέον ολοένα και περισσότεροι φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης θέτουν τα κοινωνικά δίκτυα στο επίκεντρο της στρατηγικής τους στον τομέα του τουρισμού. Ωστόσο η αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων στην Ελλάδα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δήμο Θεσσαλονίκης κρίνεται ακόμη ανεπαρκής.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνικά δίκτυα
Δήµος Θεσσαλονίκης
Τουρισµός
Facebook
Instagram
YouTube
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017.pdf11.04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
CharalampidouAfroditiEleniMsc2017extra1.pdf24.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons