Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19967
Συγγραφέας: Τσιάμη, Μαρία
Τίτλος: Ο ανασταλτικός ρόλος του εργασιακού εκφοβισμού στη δημιουργία αποτελεσματικών πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ. Επιπτώσεις στην εκπαίδευση, επιβράβευση, στην υποκίνηση, στην ανταμοιβή και εντέλει στην ικανοποίηση των εργαζομένων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Σύμφωνα με τη διατύπωση του θέματος μας, η μελέτη μας επιμερίζεται σε δύο γνωστικά αντικείμενα. Τον εργασιακό εκφοβισμό (bullying) και το εσωτερικό μάρκετινγκ (internal marketing). Η μεθοδολογία που ακολουθείται στην μελέτη βασίζεται, κατά κύριο λόγο, σε μια θεωρητική εξέταση των δύο γνωστικών αντικειμένων μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας. Στο πρώτο κεφάλαιο, λοιπόν, μέσα από μια σειρά έρευνες που γράφτηκαν σχετικά, θα προσπαθήσουμε να καθορίσουμε τον εργασιακό εκφοβισμό. Το νοσηρό αυτό φαινόμενο επηρεάζει τους εργαζομένους στο χώρο εργασία τους προκαλώντας μια σειρά από επιπτώσεις στο ψυχοσωματικό τους κόσμο. Βλάπτει, όμως και τον οργανισμό στον οποίο εργάζονται καθώς έχει μειωθεί η απόδοση τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο και πάλι μέσα από μια σειρά ερευνών, θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε το εσωτερικό μάρκετινγκ, τη φιλοσοφία του, τη λειτουργία του και τα οφέλη που μπορεί να επιφέρει σ’ έναν οργανισμό η εφαρμογή του. Στο τρίτο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε με ορισμένα ουσιαστικά στοιχεία που όπως θα διαπιστώσουμε είναι καθοριστικής σημασίας για την εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να συσχετίσουμε το πρώτο γνωστικό αντικείμενο, τον εργασιακό εκφοβισμό και ειδικότερα τον ανασταλτικό του χαρακτήρα, με το εσωτερικό μάρκετινγκ και την ευεργετική του επιρροή σ’ έναν οργανισμό. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο, θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε μια εμπειρική ποιοτική έρευνα σχετικά με τη γνώση και την επιρροή του εργασιακού εκφοβισμού και του εσωτερικού μάρκετινγκ στον ελληνικό ευρύτερο δημόσιο εργασιακό χώρο. Οι απαντήσεις στην έρευνα (στις ερωτήσεις των συνεντεύξεων) θα αναδείξουν την ύπαρξη ή μη της σχέσης μεταξύ του WB και της ικανοποίησης των εργαζομένων και στην περίπτωση που αναδειχθεί τέτοια σχέση, θα επιχειρηθεί να αποτιμηθεί. Εδώ η ικανοποίηση των εργαζομένων λογίζεται ως συνέπεια που προκύπτει από την αποτελεσματική εφαρμογή των πρακτικών του ΙΜ καθώς και από τη μέτρηση της σχέσης του αντίκτυπου του WB στον οργανισμό/εταιρία.
Λέξεις Κλειδιά: Εργασιακός εκφοβισμός
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Workplace bullying
Internal marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsiamiMariaMSc2017.pdf543.54 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.