Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΚολοκοτρώνης, Πέτροςel
dc.date.accessioned2017-02-28T08:12:10Z-
dc.date.available2017-02-28T08:12:10Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19963-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας είναι η στοιχειοθέτηση της σημαντικότητας του οργανωσιακού κλίματος στις υπηρεσίες σε σχέση με την αφοσίωση προς τον προϊστάμενο και την οργανωσιακή συμπεριφορά στον δημόσιο τομέα και πως όλα αυτά επηρεάζουν την ικανοποίηση του πελάτη – καταναλωτή – πολίτη. Ακόμα θα παρουσιαστούν οι κλίμακες μέτρησης που χρησιμοποιούνται για αυτές τις έννοιες και θα προτείνουμε την εκλέπτυνση αυτών. Η πρωτογενής έρευνα επικεντρώθηκε σε υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και έπειτα από συνεντεύξεις με την μέθοδο του κρίσιμου περιστατικού ( Critical Incident Technique) προτάθηκαν τρείς δεξαμενές από στοιχεία που αποτελούν το πρώτο ποιοτικό βήμα για την δημιουργία νέων εκλεπτυσμένων κλιμάκων μέτρησης. Η ανάλυση των οποίων μας οδηγεί σε συμπεράσματα αναθεώρησης της κλίμακας που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της αφοσίωσης προς τον προϊστάμενο. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν ότι οι μέθοδοι αξιολόγησης της οργανωσιακής συμπεριφοράς στον δημόσιο τομέα ανταποκρίνονται στα δεδομένα του ελληνικού δημόσιου τομέα, ενώ δεν εμφανίζονται ιδιαίτερες αποκλίσεις στις κλίμακες μέτρησης της οργανωσιακής συμπεριφοράς στις υπηρεσίες. Όμως, σημαντικά ευρήματα αναδεικνύονται για τον τρόπο μέτρησης της αφοσίωσης προς τον προϊστάμενο, όπως η επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλου και προϊσταμένου, η σταθερότητα των απόψεων του προϊσταμένου και το αν παρακινεί τους υπαλλήλους προς την εργασιακή τους εξέλιξη, τα οποία δεν εμφανίζονται στις υπάρχουσες κλίμακεςel
dc.format.extent60el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΙκανοποίηση πολίτηel
dc.subjectΟργανωσιακό κλίμα στις υπηρεσίεςel
dc.subjectΟργανωσιακή συμπεριφοράel
dc.subjectΑφοσίωση στον προϊστάμενοel
dc.titleΠως η ικανοποίηση του πολίτη επηρεάζεται από το οργανωσιακό κλίμα στις υπηρεσίες, την αφοσίωση προς τον προϊστάμενο και την οργανωσιακή συμπεριφορά. Οι κλίμακες μέτρησης τους και η βελτίωση τουςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KolokotronisPetrosMsc2017.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.