Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19963
Συγγραφέας: Κολοκοτρώνης, Πέτρος
Τίτλος: Πως η ικανοποίηση του πολίτη επηρεάζεται από το οργανωσιακό κλίμα στις υπηρεσίες, την αφοσίωση προς τον προϊστάμενο και την οργανωσιακή συμπεριφορά. Οι κλίμακες μέτρησης τους και η βελτίωση τους
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στόχος της εργασίας είναι η στοιχειοθέτηση της σημαντικότητας του οργανωσιακού κλίματος στις υπηρεσίες σε σχέση με την αφοσίωση προς τον προϊστάμενο και την οργανωσιακή συμπεριφορά στον δημόσιο τομέα και πως όλα αυτά επηρεάζουν την ικανοποίηση του πελάτη – καταναλωτή – πολίτη. Ακόμα θα παρουσιαστούν οι κλίμακες μέτρησης που χρησιμοποιούνται για αυτές τις έννοιες και θα προτείνουμε την εκλέπτυνση αυτών. Η πρωτογενής έρευνα επικεντρώθηκε σε υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και έπειτα από συνεντεύξεις με την μέθοδο του κρίσιμου περιστατικού ( Critical Incident Technique) προτάθηκαν τρείς δεξαμενές από στοιχεία που αποτελούν το πρώτο ποιοτικό βήμα για την δημιουργία νέων εκλεπτυσμένων κλιμάκων μέτρησης. Η ανάλυση των οποίων μας οδηγεί σε συμπεράσματα αναθεώρησης της κλίμακας που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της αφοσίωσης προς τον προϊστάμενο. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν ότι οι μέθοδοι αξιολόγησης της οργανωσιακής συμπεριφοράς στον δημόσιο τομέα ανταποκρίνονται στα δεδομένα του ελληνικού δημόσιου τομέα, ενώ δεν εμφανίζονται ιδιαίτερες αποκλίσεις στις κλίμακες μέτρησης της οργανωσιακής συμπεριφοράς στις υπηρεσίες. Όμως, σημαντικά ευρήματα αναδεικνύονται για τον τρόπο μέτρησης της αφοσίωσης προς τον προϊστάμενο, όπως η επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλου και προϊσταμένου, η σταθερότητα των απόψεων του προϊσταμένου και το αν παρακινεί τους υπαλλήλους προς την εργασιακή τους εξέλιξη, τα οποία δεν εμφανίζονται στις υπάρχουσες κλίμακες
Λέξεις Κλειδιά: Ικανοποίηση πολίτη
Οργανωσιακό κλίμα στις υπηρεσίες
Οργανωσιακή συμπεριφορά
Αφοσίωση στον προϊστάμενο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KolokotronisPetrosMsc2017.pdf1.53 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.