Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19561
Author: Πνευματικού, Ελένη Αφέντρια
Title: Ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ στιν ναυτιλικαό κλάδο
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρεάς
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάλυσης περιβάλλοντος μάρκετινγκ. Παρουσιάζεται η σύγχρονη ναυτιλιακή αγορά, με έμφαση στις δύο βασικότερες αγορές, την αγορά δεξαμενοπλοίων και την αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα πλαίσια του σύγχρονου περιβάλλοντος μάρκετινγκ. Παρουσιάζεται ακόμη η ναυτιλιακή αγορά στην Ελλάδα, το περιβάλλον και οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν σε αυτή. Παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές και φιλοσοφίες στο σύγχρονο ναυτιλιακό μάρκετινγκ στα πλαίσια της ανάλυσης του σύγχρονου περιβάλλοντος μάρκετινγκ στα πλαίσια της λειτουργίας μίας ναυτιλιακής εταιρείας στη σύγχρονη ναυτιλιακή αγορά. Τέλος, διατυπώνονται μία σειρά προτάσεις για την καλύτερη χάραξη και εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ μίας ναυτιλιακής εταιρείας προκειμένου να βελτιώσει τη λειτουργία της και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στα πλαίσια που θέτει το σύγχρονο ναυτιλιακό περιβάλλον μάρκετινγκ.
Keywords: Μάρκετινγκ
Ναυτιλία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Rights: An error occurred on the license name.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PnevmatikouEleniAfentriaMSc2013.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.