Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19561
Συγγραφέας: Πνευματικού, Ελένη Αφέντρια
Τίτλος: Ανάλυση περιβάλλοντος μάρκετινγκ στιν ναυτιλικαό κλάδο
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρεάς
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάλυσης περιβάλλοντος μάρκετινγκ. Παρουσιάζεται η σύγχρονη ναυτιλιακή αγορά, με έμφαση στις δύο βασικότερες αγορές, την αγορά δεξαμενοπλοίων και την αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα πλαίσια του σύγχρονου περιβάλλοντος μάρκετινγκ. Παρουσιάζεται ακόμη η ναυτιλιακή αγορά στην Ελλάδα, το περιβάλλον και οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν σε αυτή. Παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές και φιλοσοφίες στο σύγχρονο ναυτιλιακό μάρκετινγκ στα πλαίσια της ανάλυσης του σύγχρονου περιβάλλοντος μάρκετινγκ στα πλαίσια της λειτουργίας μίας ναυτιλιακής εταιρείας στη σύγχρονη ναυτιλιακή αγορά. Τέλος, διατυπώνονται μία σειρά προτάσεις για την καλύτερη χάραξη και εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ μίας ναυτιλιακής εταιρείας προκειμένου να βελτιώσει τη λειτουργία της και να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει στα πλαίσια που θέτει το σύγχρονο ναυτιλιακό περιβάλλον μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Ναυτιλία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Δικαιώματα: An error occurred on the license name.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PnevmatikouEleniAfentriaMSc2013.pdf1.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.