Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Λάζαροςel
dc.date.accessioned2016-10-11T14:26:27Z-
dc.date.available2016-10-11T14:26:27Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19497-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα εξετάζεται το πώς επηρεάζει το αίσθημα της ενοχής τους αποδέκτες μηνυμάτων, καθώς και η αποτελεσματικότητα τέτοιων μηνυμάτων στη διαδικτυακή διαφήμιση. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει την αντίδραση των χρηστών σε μηνύματα που στηρίζονται στους τρεις τύπους ενοχής (αντιδραστική, προκαταβολική, υπαρξιακή), σε δείγμα το οποίο παρουσιάζει διαφορετικά επίπεδα οικειότητας απέναντι σε ένα ευαίσθητο κοινωνικό θέμα. Για την έρευνα, χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα η πειραματική διαδικασία. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη μορφή ερωτηματολογίου σε δείγμα 176 ατόμων, τα οποία χωρίστηκαν σε άτομα με υψηλή οικειότητα έναντι του συνδρόμου Down και σε άτομα χαμηλής οικειότητας. Το γεγονός που επιλέχθηκε για να διαπιστωθεί το πώς επηρέασε το συναίσθημα της ενοχής τους ερωτώμενους είναι ο 5ος νυχτερινός ημιμαραθώνιος της Θεσσαλονίκης, στον οποίο οι ερωτώμενοι καλούνταν να συμμετέχουν για να βοηθήσουν τα παιδιά με σύνδρομο Down. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, κατέδειξαν ότι τα μη ενοχικά μηνύματα, υπερτερούν έναντι των ενοχικών, καθώς προκαλούν θετικότερη στάση για τη διαφήμιση, ενώ ταυτόχρονα επιφέρουν μικρότερη ενόχληση προς αυτήν. Επιπροσθέτως, έγινε αντιληπτό ότι τα άτομα τα οποία έχουν μεγαλύτερη οικειότητα προς το σύνδρομο Down, διαμορφώνουν θετικότερες στάσεις έναντι της διαφήμισης και του διαφημιζόμενου συλλόγου, καθώς και μεγαλύτερη επιθυμία για δράση υπέρ αυτού.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΣυναίσθημα ενοχήςel
dc.subjectΕνοχήel
dc.subjectΤύποι ενοχήςel
dc.subjectΑντιδραστική ενοχήel
dc.subjectΠροκαταβολική ενοχήel
dc.subjectΥπαρξιακή ενοχήel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔιαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένουel
dc.titleΗ επίδραση των μηνυμάτων ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadisLazarosMsc2016.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons