Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19497
Συγγραφέας: Γεωργιάδης, Λάζαρος
Τίτλος: Η επίδραση των μηνυμάτων ενοχής στην αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται το πώς επηρεάζει το αίσθημα της ενοχής τους αποδέκτες μηνυμάτων, καθώς και η αποτελεσματικότητα τέτοιων μηνυμάτων στη διαδικτυακή διαφήμιση. Στόχος της έρευνας είναι να μελετήσει την αντίδραση των χρηστών σε μηνύματα που στηρίζονται στους τρεις τύπους ενοχής (αντιδραστική, προκαταβολική, υπαρξιακή), σε δείγμα το οποίο παρουσιάζει διαφορετικά επίπεδα οικειότητας απέναντι σε ένα ευαίσθητο κοινωνικό θέμα. Για την έρευνα, χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα η πειραματική διαδικασία. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με τη μορφή ερωτηματολογίου σε δείγμα 176 ατόμων, τα οποία χωρίστηκαν σε άτομα με υψηλή οικειότητα έναντι του συνδρόμου Down και σε άτομα χαμηλής οικειότητας. Το γεγονός που επιλέχθηκε για να διαπιστωθεί το πώς επηρέασε το συναίσθημα της ενοχής τους ερωτώμενους είναι ο 5ος νυχτερινός ημιμαραθώνιος της Θεσσαλονίκης, στον οποίο οι ερωτώμενοι καλούνταν να συμμετέχουν για να βοηθήσουν τα παιδιά με σύνδρομο Down. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, κατέδειξαν ότι τα μη ενοχικά μηνύματα, υπερτερούν έναντι των ενοχικών, καθώς προκαλούν θετικότερη στάση για τη διαφήμιση, ενώ ταυτόχρονα επιφέρουν μικρότερη ενόχληση προς αυτήν. Επιπροσθέτως, έγινε αντιληπτό ότι τα άτομα τα οποία έχουν μεγαλύτερη οικειότητα προς το σύνδρομο Down, διαμορφώνουν θετικότερες στάσεις έναντι της διαφήμισης και του διαφημιζόμενου συλλόγου, καθώς και μεγαλύτερη επιθυμία για δράση υπέρ αυτού.
Λέξεις Κλειδιά: Συναίσθημα ενοχής
Ενοχή
Τύποι ενοχής
Αντιδραστική ενοχή
Προκαταβολική ενοχή
Υπαρξιακή ενοχή
Διαφήμιση
Διαφημίσεις κοινωνικού περιεχομένου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GeorgiadisLazarosMsc2016.pdf1.36 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons