Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜόκας, Άγγελοςel
dc.date.accessioned2015-10-14T15:48:47Z-
dc.date.available2015-10-14T15:48:47Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17556-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, της Σχολής Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ο σκοπός της εν λόγω διπλωματικής είναι να διερευνήσει σε θεωρητικό επίπεδο τα κίνητρα που συντελούν στη στρατηγική διείσδυση των Ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά της Σιγκαπούρης και να αξιολογήσει τη δυνατότητα ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος τους και της κερδοφορίας τους μέσω αυτής της επιλογής. Είναι σαφές ότι η αγορά της Σιγκαπούρης προσφέρει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων, ειδικά σε περιόδους κρίσης, και για αυτό το λόγο επιλέχτηκε η μελέτη του οικονομικού περιβάλλοντος της και οι προοπτικές που προσφέρονται στις ελληνικές επιχειρήσεις. Οι πηγές της θεωρητικής έρευνας, είναι όλες επικαιροποιημένες και αφορούν, κυρίως, τα τρία τελευταία χρόνια έως και το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η άντληση στοιχείων εστιάστηκε σε μεγάλους Διεθνείς Οργανισμούς, όπως η Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Κέντρο Εμπορίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου, η Central Intelligence Agency (CIA), ο Διεθνής Οίκος «Fitch» αλλά και το Υπουργείο Εξωτερικών της χώρας μας. Με τη χρήση της βιβλιογραφικής έρευνας αντλήθηκαν στοιχεία για τους λόγους εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων στην περιοχή της Σιγκαπούρης, για την ανάλυση και αξιολόγηση αυτών των επιλογών αλλά και για τις προοπτικές που μπορεί να υπάρξουν για τις ελληνικές περιόδους σε μία εποχή οικονομικής κρίσης και βαθύτατης ύφεσης στο εσωτερικό της χώρας μας. Με βάση τα στοιχεία αυτά έγινε σαφής η σύνδεση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στη Σιγκαπούρη με το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον της περιοχής και αποδείχτηκε ότι πρόκειται για μία νέα αγορά, που μπορεί να οδηγήσει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεωνel
dc.format.extent56el
dc.format.extent1225392 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΣτρατηγική διείσδυσηel
dc.subjectΕξαγωγέςel
dc.subjectΠαγκόσμια Τράπεζαel
dc.subjectΠαγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίουel
dc.subjectΣιγκαπούρηel
dc.subjectΣτρατηγική διεθνοποίησηςel
dc.titleΣτρατηγική διείσδυση ελληνικών επιχειρήσεων στη Σιγκαπούρη. Προώθηση εξαγωγών.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MokasAngelosMsc2015.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons