Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17556
Συγγραφέας: Μόκας, Άγγελος
Τίτλος: Στρατηγική διείσδυση ελληνικών επιχειρήσεων στη Σιγκαπούρη. Προώθηση εξαγωγών.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών, της Σχολής Επιστημών Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Ο σκοπός της εν λόγω διπλωματικής είναι να διερευνήσει σε θεωρητικό επίπεδο τα κίνητρα που συντελούν στη στρατηγική διείσδυση των Ελληνικών επιχειρήσεων στην αγορά της Σιγκαπούρης και να αξιολογήσει τη δυνατότητα ενίσχυσης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος τους και της κερδοφορίας τους μέσω αυτής της επιλογής. Είναι σαφές ότι η αγορά της Σιγκαπούρης προσφέρει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων, ειδικά σε περιόδους κρίσης, και για αυτό το λόγο επιλέχτηκε η μελέτη του οικονομικού περιβάλλοντος της και οι προοπτικές που προσφέρονται στις ελληνικές επιχειρήσεις. Οι πηγές της θεωρητικής έρευνας, είναι όλες επικαιροποιημένες και αφορούν, κυρίως, τα τρία τελευταία χρόνια έως και το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η άντληση στοιχείων εστιάστηκε σε μεγάλους Διεθνείς Οργανισμούς, όπως η Παγκόσμια Τράπεζα, το Διεθνές Κέντρο Εμπορίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου, η Central Intelligence Agency (CIA), ο Διεθνής Οίκος «Fitch» αλλά και το Υπουργείο Εξωτερικών της χώρας μας. Με τη χρήση της βιβλιογραφικής έρευνας αντλήθηκαν στοιχεία για τους λόγους εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων στην περιοχή της Σιγκαπούρης, για την ανάλυση και αξιολόγηση αυτών των επιλογών αλλά και για τις προοπτικές που μπορεί να υπάρξουν για τις ελληνικές περιόδους σε μία εποχή οικονομικής κρίσης και βαθύτατης ύφεσης στο εσωτερικό της χώρας μας. Με βάση τα στοιχεία αυτά έγινε σαφής η σύνδεση των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων στη Σιγκαπούρη με το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον της περιοχής και αποδείχτηκε ότι πρόκειται για μία νέα αγορά, που μπορεί να οδηγήσει στη βιώσιμη ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων
Λέξεις Κλειδιά: Στρατηγική διείσδυση
Εξαγωγές
Παγκόσμια Τράπεζα
Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Σιγκαπούρη
Στρατηγική διεθνοποίησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MokasAngelosMsc2015.pdf1.14 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons