Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17265
Συγγραφέας: Ζουμπατλή, Αικατερίνη
Τίτλος: Social media strategy σε καταστήματα αγροτικών εφοδίων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί από τη σκοπιά των γεωπονικών καταστημάτων, αν και κατά πόσο αυτά χρησιμοποιούν τα social media για την προώθηση των προϊόντων τους, καθώς και για τη γενικότερη διεύρυνση του πελατειακού τους κοινού. Θα ερευνηθεί επίσης πόσο αποδοτικά είναι τα κοινωνικά μέσα, όσον αφορά αυτό το σκοπό, καθώς και ποιοι είναι οι τρόποι και οι μέθοδοι για να καταστεί αποδοτική η χρήση τους. Το παρόν θέμα έρευνας δεν έχει μεγάλο προϋπάρχον θεωρητικό υπόβαθρο, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο κομμάτι της παρούσας εργασίας να μη βασίζεται σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία, αλλά σε προσωπική έρευνα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε περιλαμβάνει μελέτη αρθρογραφίας, πηγών από το διαδίκτυο και βιβλίων, καθώς και μελέτες περιπτώσεων τόσο σε επίπεδο καταστημάτων, όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων αγροτικών εφοδίων. Οι μελέτες περιπτώσεων απέδειξαν ότι δεν είναι ευρεία η χρήση των social media στον εξεταζόμενο κλάδο, γι’ αυτό γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής και δημιουργίας μιας στρατηγικής χρήσης των κοινωνικών μέσων από τα γεωπονικά καταστήματα. Προτείνεται ένα social media strategy plan προκειμένου να είναι σε θέση ο κάθε επιχειρηματίας να αποφασίσει ποια μέσα θα χρησιμοποιήσει, για ποιο λόγο και τι όφελος θα έχει αυτό. Ανάμεσα στα συμπεράσματα που προέκυψαν, τα πιο σημαντικά είναι τα ακόλουθα` Παρατηρήθηκε ότι η επιθυμία των ελληνικών επιχειρήσεων να διαφημιστούν στα social media είναι σταδιακά αυξανόμενη, παρόλο που δεν τα εμπιστεύονται πλήρως. Επίσης, μια επιχείρηση, καταστρώνοντας την κατάλληλη στρατηγική και διατηρώντας συνεχή επαφή με τα social media, μπορεί μακροπρόθεσμα να έχει σημαντικά αποτελέσματα. Ένα ακόμη συμπέρασμα που προέκυψε είναι ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να απολαμβάνει μια επιχείρηση, και στη συγκεκριμένη περίπτωση μια επιχείρηση του κλάδου που εστιάζουμε, από τη χρήση των κοινωνικών μέσων, εξαρτώνται από τους στόχους που η ίδια θέτει. Παρατηρήθηκε ότι πλέον κύριος σκοπός των επιχειρήσεων δεν είναι το άμεσο κέρδος και οι άμεσες πωλήσεις, αλλά η μακροπρόθεσμη προσήλωση των καταναλωτών στο brand και η συμβολή τους στην προώθησή του.
Λέξεις Κλειδιά: Social media
Social media strategy
Agricultural shop
Agricultural supplies
B2B
B2C
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZoumpatliAikateriniMsc2015.pdf1.43 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons