Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΖουμπατλή, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2015-05-25T08:44:49Z-
dc.date.available2015-05-25T08:44:49Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17265-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί από τη σκοπιά των γεωπονικών καταστημάτων, αν και κατά πόσο αυτά χρησιμοποιούν τα social media για την προώθηση των προϊόντων τους, καθώς και για τη γενικότερη διεύρυνση του πελατειακού τους κοινού. Θα ερευνηθεί επίσης πόσο αποδοτικά είναι τα κοινωνικά μέσα, όσον αφορά αυτό το σκοπό, καθώς και ποιοι είναι οι τρόποι και οι μέθοδοι για να καταστεί αποδοτική η χρήση τους. Το παρόν θέμα έρευνας δεν έχει μεγάλο προϋπάρχον θεωρητικό υπόβαθρο, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο κομμάτι της παρούσας εργασίας να μη βασίζεται σε συγκεκριμένη βιβλιογραφία, αλλά σε προσωπική έρευνα. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε περιλαμβάνει μελέτη αρθρογραφίας, πηγών από το διαδίκτυο και βιβλίων, καθώς και μελέτες περιπτώσεων τόσο σε επίπεδο καταστημάτων, όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων αγροτικών εφοδίων. Οι μελέτες περιπτώσεων απέδειξαν ότι δεν είναι ευρεία η χρήση των social media στον εξεταζόμενο κλάδο, γι’ αυτό γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής και δημιουργίας μιας στρατηγικής χρήσης των κοινωνικών μέσων από τα γεωπονικά καταστήματα. Προτείνεται ένα social media strategy plan προκειμένου να είναι σε θέση ο κάθε επιχειρηματίας να αποφασίσει ποια μέσα θα χρησιμοποιήσει, για ποιο λόγο και τι όφελος θα έχει αυτό. Ανάμεσα στα συμπεράσματα που προέκυψαν, τα πιο σημαντικά είναι τα ακόλουθα` Παρατηρήθηκε ότι η επιθυμία των ελληνικών επιχειρήσεων να διαφημιστούν στα social media είναι σταδιακά αυξανόμενη, παρόλο που δεν τα εμπιστεύονται πλήρως. Επίσης, μια επιχείρηση, καταστρώνοντας την κατάλληλη στρατηγική και διατηρώντας συνεχή επαφή με τα social media, μπορεί μακροπρόθεσμα να έχει σημαντικά αποτελέσματα. Ένα ακόμη συμπέρασμα που προέκυψε είναι ότι τα αποτελέσματα που μπορεί να απολαμβάνει μια επιχείρηση, και στη συγκεκριμένη περίπτωση μια επιχείρηση του κλάδου που εστιάζουμε, από τη χρήση των κοινωνικών μέσων, εξαρτώνται από τους στόχους που η ίδια θέτει. Παρατηρήθηκε ότι πλέον κύριος σκοπός των επιχειρήσεων δεν είναι το άμεσο κέρδος και οι άμεσες πωλήσεις, αλλά η μακροπρόθεσμη προσήλωση των καταναλωτών στο brand και η συμβολή τους στην προώθησή του.el
dc.format.extent92el
dc.format.extent1507248 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectSocial media strategyen
dc.subjectAgricultural shopen
dc.subjectAgricultural suppliesen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectB2Cen
dc.titleSocial media strategy σε καταστήματα αγροτικών εφοδίων.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZoumpatliAikateriniMsc2015.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons