Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16989
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΑγγουριδάκης, Πανταζήςel
dc.date.accessioned2015-02-26T09:48:42Z-
dc.date.available2015-02-26T09:48:42Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16989-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια υπάρχει στις ζωές δισεκατομμυρίων καταναλωτών, μία φορητή συσκευή επικοινωνίας που διαρκώς αναβαθμίζεται με δυνατότητες οι οποίες έχουν ως στόχο την διευκόλυνση και την βελτίωση της επικοινωνίας και της καθημερινότητας τους. Πρόκειται για τις κινητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συσκευών γρήγορα προσέλκυσαν τα βλέμματα των στελεχών του μάρκετινγκ, οι οποίοι έχουν πλέον τη μοναδική ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Το νέο κανάλι που δημιουργήθηκε είναι το mobile marketing και παρουσιάζει τεράστια εξέλιξη, αντίστοιχη με εκείνη της τεχνολογίας στην οποία βασίζεται. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μία προσπάθεια καταγραφής αυτής της εξελικτικής πορείας του mobile marketing, ξεκινώντας από το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, την τμηματοποίηση που αφορά και το μείγμα marketing που το χαρακτηρίζει. Μελετάται επίσης η εξέλιξη του θεωρητικού πλαισίου όπως προκύπτει από την υπάρχουσα βιβλιογραφία με χρονολογική σειρά, σε συνδυασμό με τους στόχους που αυτό προσδιόριζε κάθε φορά. Με αυτόν τον τρόπο παρατηρήθηκε και η εξέλιξη των στρατηγικών και των εφαρμογών του mobile marketing, πάντα σε σχέση με το ισχύον πλαίσιο, γεγονός που επέβαλε την παρουσίαση σύγχρονων μελετών περίπτωσης ώστε να περιγραφεί κατά το δυνατό αυτή η εξέλιξη. Τελικά, αφού αποτυπώνεται η πορεία της θεωρητικής προσέγγισης του mobile marketing και των στρατηγικών εφαρμογών του, αναδεικνύεται ο ρόλος των ειδικών – και αποκλειστικά συνδυασμένων- χαρακτηριστικών, που καθιστούν το m-marketing πολύ ελκυστικό εργαλείο επικοινωνίας μάρκετινγκ. Κλείνοντας, επιλέγονται δύο σημεία στα οποία ο κλάδος παρουσιάζει -στο πρώτο- υπεροχή και -στο δεύτερο- ενδεχόμενη αδυναμία. Σε αυτά τα σημεία βασίζονται οι βασικές προτάσεις για περεταίρω έρευνα και μελέτη, που αφορούν στις δυνατότητες ακριβούς μέτρησης που παρέχει το m-marketing και σε ζητήματα αποδοχής και αδειοδότησης προκειμένου να υπάρξει υγιής διάδραση μεταξύ εκστρατείας μάρκετινγκ και καταναλωτή.el
dc.format.extent68el
dc.format.extent1035394 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectMobile marketingen
dc.subjectΚινητό εμπόριοel
dc.subjectΠλαίσιο m-marketingel
dc.subjectΜείγμα m-marketingel
dc.subjectΜελέτες περίπτωσης m-marketingel
dc.subjectΠρακτικές m-marketingel
dc.titleMobile marketing από τη θεωρία στην πράξη : εξέλιξη του θεωρητικού πλαισίου και ανάπτυξη των στρατηγικών μεθόδων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngouridakisPantazisMsc2015.pdf829.21 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons