Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΨωμαδόπουλος, Χρήστος-Βίκτωραςel
dc.date.accessioned2015-02-24T18:49:00Z-
dc.date.available2015-02-24T18:49:00Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16981-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΣτο πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον το οποίο ζούμε, την ώρα που η μεγάλη οικονομική κρίση επηρεάζει όλο τον πλανήτη αλλά και τη χώρα μας ακόμη περισσότερο, η λήψη απόφασης και επιλογής μεταφορέα στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων, παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, και ιδιαίτερα για τις ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες προσπαθούν να σταθούν όρθιες επιλέγοντας την εξωστρέφεια. Υπάρχουν λοιπόν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη λήψη απόφασης και επιλογής μεταφορέα από τις επιχειρήσεις. Η βιβλιογραφική επισκόπηση που παρουσιάζεται παρακάτω επιβεβαιώνει το παραπάνω και μάλιστα όσο περνούν τα χρόνια γίνεται κατανοητό ότι η επιλογή του μεταφορέα δεν είναι μόνο πολύπλοκη απόφαση αλλά και μεγάλης στρατηγικής σημασίας για τις επιχειρήσεις. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που παίζουν ρόλο στην αγοραστική διαδικασία των πελατών της αγοράς των ναυτιλιακών υπηρεσιών και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων. Παράλληλα επιχειρείται η ομαδοποίηση των χαρακτηριστικών αυτών σε κάποιους γενικότερους παράγοντες. Πέραν λοιπόν από την παρουσίαση της βιβλιογραφίας, διενεργείται έρευνα μετά από σχεδιασμό ερωτηματολογίου η οποία προσπαθεί να μετρήσει 28 μεταβλητές. Η έρευνα λαμβάνει μέρος στην ελληνική αγορά και εν συνεχεία ακολουθεί στατιστική ανάλυση και υιοθετείται η τεχνική της παραγοντικής ανάλυσης, η οποία μας δείχνει ότι όντως τα χαρακτηριστικά αυτά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε έξι παράγοντες οι οποίοι παίζουν σημαντικό ρόλο στη λήψη απόφασης, επηρεάζοντας πάνω από το 65% της συνολικής διακύμανσης.el
dc.format.extent56el
dc.format.extent1193606 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectContaineren
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subjectFactor analysisen
dc.subjectΠαραγοντική ανάλυσηel
dc.subjectΥπηρεσίεςel
dc.titleΔιαχείριση της αγοραστικής διαδικασίας των πελατών της αγοράς ναυτιλιακών υπηρεσιών: κλάδος εμπορευματοκιβωτίων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PsomadopoulosChristosViktorasMsc2015.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.