Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΤριανταφύλλου, Σεραφείμel
dc.date.accessioned2014-11-24T11:40:08Z-
dc.date.available2014-11-24T11:40:08Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16588-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική ερευνητική μελέτη που μπορεί να αξιοποιηθεί για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την επιμόρφωση του ενδιαφερόμενου κοινού πάνω στις νέες τεχνολογίες, το Web 2.0, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τα επιχειρηματικά μοντέλα που καλούνται να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να είναι βιώσιμες και κερδοφόρες. Προκειμένου να συμβάλλει η έρευνα στη παροχή αυτής της γνώσης για τα παραπάνω θέματα επακολούθησε εκτενής περιγραφική και κριτική ανάλυση των όρων ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, crowd funding, σύγχρονες Web 2.0 υπηρεσίες, κοινωνική δικτύωση (social networking), κοινωνικά μέσα (social media), αξιοποίηση των υπηρεσιών Web 2.0 από τις επιχειρήσεις, χαρακτηριστικά των ψηφιακών επιχειρήσεων καθώς και των επιχειρηματικών μοντέλων που εφαρμόζουν ή αρχίζουν να υιοθετούν προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμες και κερδοφόρες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Web 2.0. Η μεθοδολογία της ποσοτικής έρευνας που επακολούθησε ήταν η ηλεκτρονική διανομή ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν ανώνυμα από εργαζομένους τμημάτων Πληροφορικής, Μάρκετινγκ και Πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος ήταν από τη στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται αξιοποιούν τις Web 2.0 τεχνολογίες ώστε να οδηγηθούν σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι επιχειρήσεις άρχισαν να συνειδητοποιούν τη δυναμική των Web 2.0 τεχνολογιών και εκτός αυτού το ότι πρέπει να συμβάλλουν ενεργά στην κατάρτιση των εργαζομένων τους, όσον αφορά τη χρήση των Web 2.0 τεχνολογιών ώστε να τους δώσουν τα εφόδια να παρακολουθούν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.el
dc.format.extent126el
dc.format.extent3083741 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectWeb 2.0 technologies,en
dc.subjectWeb marketingen
dc.subjectBusiness modelsen
dc.subjectGreek companiesen
dc.subjectFolksonomyen
dc.subjectKnowledge managementen
dc.subjectRSS feeden
dc.subjectWikisen
dc.subjectSocial mediaen
dc.titleΟ νέος παγκόσμιος ιστός Web 2.0, ο βαθμός διείσδυσης των Web 2.0 τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις και η ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων στις νέες τεχνολογίες.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TriantaphyllouSerapheimMsc2014.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.