Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16588
Συγγραφέας: Τριανταφύλλου, Σεραφείμ
Τίτλος: Ο νέος παγκόσμιος ιστός Web 2.0, ο βαθμός διείσδυσης των Web 2.0 τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις και η ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων στις νέες τεχνολογίες.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Σιπητάνου, Αθηνά
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική ερευνητική μελέτη που μπορεί να αξιοποιηθεί για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την επιμόρφωση του ενδιαφερόμενου κοινού πάνω στις νέες τεχνολογίες, το Web 2.0, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τα επιχειρηματικά μοντέλα που καλούνται να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να είναι βιώσιμες και κερδοφόρες. Προκειμένου να συμβάλλει η έρευνα στη παροχή αυτής της γνώσης για τα παραπάνω θέματα επακολούθησε εκτενής περιγραφική και κριτική ανάλυση των όρων ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, crowd funding, σύγχρονες Web 2.0 υπηρεσίες, κοινωνική δικτύωση (social networking), κοινωνικά μέσα (social media), αξιοποίηση των υπηρεσιών Web 2.0 από τις επιχειρήσεις, χαρακτηριστικά των ψηφιακών επιχειρήσεων καθώς και των επιχειρηματικών μοντέλων που εφαρμόζουν ή αρχίζουν να υιοθετούν προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμες και κερδοφόρες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Web 2.0. Η μεθοδολογία της ποσοτικής έρευνας που επακολούθησε ήταν η ηλεκτρονική διανομή ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν ανώνυμα από εργαζομένους τμημάτων Πληροφορικής, Μάρκετινγκ και Πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος ήταν από τη στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται αξιοποιούν τις Web 2.0 τεχνολογίες ώστε να οδηγηθούν σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι επιχειρήσεις άρχισαν να συνειδητοποιούν τη δυναμική των Web 2.0 τεχνολογιών και εκτός αυτού το ότι πρέπει να συμβάλλουν ενεργά στην κατάρτιση των εργαζομένων τους, όσον αφορά τη χρήση των Web 2.0 τεχνολογιών ώστε να τους δώσουν τα εφόδια να παρακολουθούν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Λέξεις Κλειδιά: Web 2.0 technologies,
Web marketing
Business models
Greek companies
Folksonomy
Knowledge management
RSS feed
Wikis
Social media
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TriantaphyllouSerapheimMsc2014.pdf2.9 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.