Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16588
Author: Τριανταφύλλου, Σεραφείμ
Title: Ο νέος παγκόσμιος ιστός Web 2.0, ο βαθμός διείσδυσης των Web 2.0 τεχνολογιών στις ελληνικές επιχειρήσεις και η ανάγκη εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων στις νέες τεχνολογίες.
Date Issued: 2014
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Σιπητάνου, Αθηνά
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική ερευνητική μελέτη που μπορεί να αξιοποιηθεί για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και την επιμόρφωση του ενδιαφερόμενου κοινού πάνω στις νέες τεχνολογίες, το Web 2.0, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τα επιχειρηματικά μοντέλα που καλούνται να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις προκειμένου να είναι βιώσιμες και κερδοφόρες. Προκειμένου να συμβάλλει η έρευνα στη παροχή αυτής της γνώσης για τα παραπάνω θέματα επακολούθησε εκτενής περιγραφική και κριτική ανάλυση των όρων ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, crowd funding, σύγχρονες Web 2.0 υπηρεσίες, κοινωνική δικτύωση (social networking), κοινωνικά μέσα (social media), αξιοποίηση των υπηρεσιών Web 2.0 από τις επιχειρήσεις, χαρακτηριστικά των ψηφιακών επιχειρήσεων καθώς και των επιχειρηματικών μοντέλων που εφαρμόζουν ή αρχίζουν να υιοθετούν προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμες και κερδοφόρες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Web 2.0. Η μεθοδολογία της ποσοτικής έρευνας που επακολούθησε ήταν η ηλεκτρονική διανομή ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν ανώνυμα από εργαζομένους τμημάτων Πληροφορικής, Μάρκετινγκ και Πωλήσεων ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος ήταν από τη στατιστική ανάλυση των απαντήσεών τους να διαπιστωθεί κατά πόσο οι επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται αξιοποιούν τις Web 2.0 τεχνολογίες ώστε να οδηγηθούν σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι επιχειρήσεις άρχισαν να συνειδητοποιούν τη δυναμική των Web 2.0 τεχνολογιών και εκτός αυτού το ότι πρέπει να συμβάλλουν ενεργά στην κατάρτιση των εργαζομένων τους, όσον αφορά τη χρήση των Web 2.0 τεχνολογιών ώστε να τους δώσουν τα εφόδια να παρακολουθούν τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
Keywords: Web 2.0 technologies,
Web marketing
Business models
Greek companies
Folksonomy
Knowledge management
RSS feed
Wikis
Social media
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TriantaphyllouSerapheimMsc2014.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.